Thursday, October 16

TESTIMONI - ESP ( gebu, anjal, berseri-seri )

Hai hai...Assalamualaikum dan Selamat Pagi...dah sarapan? Kak Ct biasa nya jarang bersarapan. tapi amik sarapan segera a.k. moden..keh keh keh...Kak Ct ambil Energizing Soy Protein plus Collagen. Walla,,, ala ala nak sentiasa nak menten gebu dan cantik.. ha ha ha..Tapi sebenarnya untuk Kak Ct kekal cergas sebab Kak Ct ni sibuk sesangat plus saja saja nak nampak kak Ct sibuk. :p.

Hari ini, Kak Ct nak share testimoni ESP dari blog Kak Cery. Master Cordinator yang bergelar jutawan. Doakan Kak Ct juga akan mendapat gelaran itu satu hari nanti ye :) Amin.Amin Amin.... jom baca testimoni ini.

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

kredit to : mama faiz

Pada mulanya, aku minum Energizing Soy Protein (ESP) sebab nak tambah susu dan memperkayakan khasiat susuibu sahaja. But then, aku terasa kelainan pada tubuh badan aku sendiri. Apa kelainannya? Meh aku list down.

Hot.. Popular.. Marvellous.. 
  • Kulit badan terasa licin. Kalau dulu aku gesel-gesel kaki antara kaki terasa noo kasarnya. Macam pekerja buruh pon ada. Kekeke. Tapi sekarang, sungguh seronok nak gesel kaki sendiri. Err. Kenapa bunyi macam tidak senonoh je ni? Okeh, NEXTTT!
  • Tapak kakiku yang kasar berdengkang sebelum ini sudah licin yow! Yang ini, suamiku yang perasan tahu? Masa tu duduk bersila, pastu dia tanya, "Eh, mana pergi kulit kasar kat tapak kaki awak? Dah hilang?" I pon tersipu-sipu malu. Cececece.
  • Kulit muka jadi berseri, anjal dan gebu. Hoy gilalah buat entry up diri sendiri. Tapi betul okeh. Aku tak tipu. Dah ramai dah perasan dengan perubahan muka aku sendiri. Semua akan cakap muka aku berseri-seri. Sampai ada yang kata pembawakkan budak! HOY!
  • Aset-aset' peribadi terasa gebu dan anjal. Ini tak payah cerita panjang. Nak tahu PM aku. Muehehehe.
  • Badan yang dulunya terasa mudah penat, letih dan lesu terasa segar je setiap hari. Bab ini, aku cadangkan pengambilan bersama Ostematrix (pil Kalsium).
Fakta : Pengambilan Protin adalah sangat diperlukan bagi makanan sel-sel dalam badan kita. Sel badan yang sihat akan menjamin penyerapan vitamin-vitamin lain yang kita makan dengan lebihefektif dan optimum.
_______________
sumber : Blog beliau





























































Anda yang berada di sekitar Kota Tinggi, boleh mendapatkan produk ini secara terus dari Kak Ct kerana Kak Ct ni pengedar Shaklee di Kota Tinggi, Johor ni dan cover kawasan sekitarnya. Ahkak kawasan gitu.. tapi kalau berada di kawasan gugusan air Tawar macam Air Tawar 4, Air Tawar 5, Felda Semenchu, Bandar Mas, Sungai Mas, Bandar Penawar, boleh hubungi adik Kak Ct.. dia abang kawasan tu. ni blog dia http://apizdayahpassion.blogspot.com/.

boleh sms/whatsapp/telegram kak Ct ; 013-7374958
no adik kak ct si Apiz tu : 013-7894184


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 Hubungi saya 013-7374958 atau melalui email damia_pitshop@yahoo.com atau add saya di fb ( siti noriza saleh ) untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda akan diberikan tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya :)

No comments:

Post a Comment

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015