Monday, October 20

PENGEDAR SHAKLEE KOTA TINGGI : ANAK-ANAK SAYA TIDAK KE HOSPITAL GARA-GARA MEALSHAKE


Alhamdulillah...pagi khamis ni, bumi disirami dengan hujan... sejuk sikit tanah ni...Semoga juga, rezeki kita turun sama "lebat"nya dengan hujan yang turun.. Insya Allah..amin..amin,...

pagi ni saya nak berkongsi pasal 2 produk yang anak saya ambil...anak-anak saya berumur 5 tahun dan 1 tahun 7 bulan...pada yang belum tahu, kedua-dua anak saya ada asma sejak baby...dan every month, memasing akan pergi ke hospital atau klnik utk amik neb...si akak dah fahm dah..time amik neb, dia ok je...sebab dia tau, neb tu buat dia rasa selesa utk bernafas.... tapi kesiannya kat anak yg 2nd...menangis, melalak-lalak kalau kene amik neb..mau satu hospital tu dengar....ha ha ha.....dan part yg paling tak best, bila kene makan ubat..aduhai...2 2 x suka makan ubat..dan saya kena gunakan kekuatan tangan dan kaki saya utk bagi diaorng makan ubat,,,..dan selalunya x berjaya...sbb si kakak dah pandai sembur balik ubat tu..

so, memandangkan saya ni pengedar SHAKLEE, saya mencari produk yang sesuai utk anak-anak saya ni...dan saya terjumpa ini....MEALSHAKE dan OMEGA......



kedua-dua produk ini, saya berikan pada  anak saya..cuma untuk OMEGA, saya tak berikan pada anak saya, sebab dia x reti nak telan kulit kapsul tu..so, saya yg telan...dan saya yakin, vitamin dari OMEGA GUARD ni akan anak saya perolehi juga melalui penyusuan. sebab dia still menyusu badan... untuk akak, tidak jadik masalah..dia sangat suka OMEGA...dan siap minta lagi...ooo..no..no...x pe..biar 2 biji je sehari ye kak..he hehe..

apa kesannya bila anak-anak saya ambil OMEGA GUARD dan MEALSHAKE ini?...

okey... setiap orang akan dpat hasil yang berbeza ye..ini saya cerita berdasarkan pengalaman saya...untuk minggu pertama, saya hanya berikan 1 sudu MEALSHAKE pada anak-anak saya...lps 3 hari, anak saya batul-batuk, muntah-muntah,...ye..muntah berkahak,,,buat sya risau..tapi diaorng tak demam...saya teruskan dan kasi diaorng minum air masak...lepas seminggu, memasing sihat, segar bugar...he hehe..lepas 2 minggu, saya kasi mereka OMEGA GUARD lak....amazing, si kakak , Damia yang sebelum ni bila tido mcam berdengkur, dah kurang dengkurannya..dah boleh bernafas guna hidung...sian kat dia..rasa x selesa kalau tido...

hasilnya, lebih kurang 3 bulan konsisten ambil MEALSHAKE, anak-anak saya jarang jatuh sakit, jarang demam, jarang selsema dan yang lagi best, dan susah nak kene asma... Alhamdulillah... MIa dah boleh makan tembikai...sebelum ni dia kalah dengan tembikai...mesti kene asma....si adik lak, kalau kene asma pun, still aktif...x de merngek2...dan lagi best, sya x perlu asyik risau dan ambil cuti emergency...sebab, anak-anak sya dah jarang sakit.. Alhamdulillah...semuanya dari ALlah...dia salurkan asbab ke Mealshake dan OMEGA.....




kami juga merupakan pengedar shaklee di Kota Tinggi, Johor dan anda yang berada di sekitar sini, boleh hubungi kami untuk mendapatkannya secara COD. :)


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 Hubungi saya 013-7374958 atau melalui email damia_pitshop@yahoo.com atau add saya di fb ( siti noriza saleh ) untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda akan diberikan tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya :)

No comments:

Post a Comment

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015