Monday, February 16

AKU RASA BERSALAH

Kalau korang perasan, gmbr kek batik ni aku amik dr blog Mimi,,...mimi, pinjam gmbr ni jap eah...aku amik dr blog mimi sbb, ia ada kaitan ngn mimi.he he he....jgn suspen eh mimi...

gini citernyer....smlm, adik aku yg tgh tunggu hari ni, nak sgt makn kek batik...aku ni, mmg tak tahu sgt nak buat kek ni...so, aku teringtkan si mimi...aku smslah adik dia utk mintakn resepi ngn mimi.....tapi, mimi lak tak der sbb gi kursus tu.....so, aku menunggu jelah sms balsn dr adik mimi....smpailah kul 1....tak der feed back blik..aku mintalah jasa baik si azie (adik mimi) utk tgokkn dlm blog mimi....dah dpt...aku pun mulalh kelm kabut nak cari bahn2nyer....tetiba lak, hubby ajak balik....alamak..cm ner ni....mak pun ckp, takpelah...minggu depan kalau balik lg, bawa je kek nyer...aku pun oklah....

tetiba je, pg ni, aku dpt call, adik aku masuk spital..kena tahan wad...dah tiba masanya nak bersalin....alamak...rasa bersalahnyer aku...cnfirm aku adik aku kempunan...hu hu hu...takper...aku nak buat gak w.pun dia dlm pantang nanti...he he he...adik bongsu aku lak perli2 aku...tuelah kak uda...smlm adik suruh buat tak nak...kan kak tika(adik aku yg nak bersalin) dah masuk spital..nanti anak dia mesti melilih air liur....ish..hmpeh tul adik aku tu...

tika, kak uda minta maaf yerk....nanti k,uda buatkan gak...he he he....

7 comments:

  1. Alahai siannya adik siti tuh...patutpon kena rasa bersalah tuh..kekeke..:P..patutlah macam kenal je gambarnya..ngee...=D

    ReplyDelete
  2. mimi>>>>tuelah...akak siti pun ckp cmtu...rasa bersalah lak..he he he...selalunyer siti bawa file resepi siti balik kg, minggu ni, mcm malas lak nak bawa..ada cerita rupernyer...he he he

    ReplyDelete
  3. hernee>>>>la ni, dia tgh nak kena induce..smpt lg ckp pasal kek..aduh..mcm nak buat ptg je, lpas tu anto kat spital..he he he

    ReplyDelete
  4. Ti...Advanced nye adik kau....dah masuk anak berapa ni?!

    ReplyDelete
  5. yatiejay>>>>uiks...mmg advance ssgt kak ti..ni masuk yg keempat tau..teringt lg masa dia tumpang kat umah kita dulu2kan...kejap je dia dah ada anak 4...kita gak terkial2...he he he

    ReplyDelete

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015