Thursday, September 1

APA PROMOSI SHAKLEE UNTUK BULAN SEPTEMBER 2022?

Setiap awal bulan, mesti ada customer pm saya. Akak, apa promosi shaklee untuk bulan ni ye? lagi lagi yang geng geng bisnes ni hah. Selalu rasa excited kalau masuk bulan baru. 

Biasanya, Shaklee akan umum awal seminggu atau 3 hari awal, tapi sejak beberapa bulan kebelakangan ni, kita hanya tahu promosi dari Shaklee pada jam 12 tengah malam setiap 1 hb. Hah, surprise giler kan?

Jadi, apa promosi Shaklee untuk bulan September 2022 ni? korang tengok jelah poster poster kat bawah ni. 

harga sekotak RM98.75. Tapi Shaklee buat promosi bulan ini, kalau beli sekotak, kita akan dapat lagi1 kotak ESP PERCUMA. Rugi kalau tak grab tau.



Res V ini pula harga sebotol ialah RM535. Tapi kalau kita beli 2 botol, kita akan dapat lagi 1 botol Res V secara percuma. Best? og cos lahhhh


Khas untuk yang bercadang dan berusaha untuk dapatkan zuriat, anda boleh ambil set ini sebagai salah satu ikhtiar anda. Set ini dapat percuma 1 tong ESP yang bernilai RM173.


Bagi bagi mereka yang dalam pantang atau ingin mencari set penyusuan, set ini sesuai untuk anda. Beli 3 produk ini, secara otomatiknya anda akan dapat percuma lagi 1 tong ESP. 



Set ini sesuai untuk mereka yang nak cari suplemen untuk penjagaan kesihatan dari awal. ye betul! suplemen adalah untuk mereka yang nak jaga kesihatan dari awal. Bukan dah sakit baru nak cari suplemen. 



Masih azam baru nak kurangkan berat badan? Cuba ambil set ini. Kalau anda beli set ini, korang layak dapat coaching SECARA PERCUMA dengan saya. ada guide pemakanan, senaman, kiraan kalori semua. Deal?



Life Shake ni sama je macam ESP, tapi tapi ia perisa ELDERBERRY. kalau korang nak tahu rasa macamana, ia lebih kurang susu soya + buah berry. hah, gitulah konsepnya. Beli 1, percuma 1. JImat kan?



Kalau anda peminat Matcha, meh meh. Life shake Mactha ni sesuai untuk anda tau. Beli 1, percuma 1 gak.








okey, kalau nak beli mana mana set promosi ini, boleh beli direct dari sini. Klik je link : Saya Nak Grab Promosi Ini. JANGAN LUPA LETAK ID SAYA AS SPONSOR : 852453. lepas dah buat belian, boleh wasap saya. 

atau, anda juga boleh jadi ahli secara online dan terus membuat pembelian produk kegemaran anda. Macamana nak jadi ahli?

Cara 1 :

cara 2 :
klik : SAYA INGIN DAFTAR SENDIRI .  anda daftar sendiri dan terus membuat pembelian mengikut arahan yang diberikan. Selepas anda menjadi ahli, anda boleh hubungi saya untuk bertanya apa saja berkaitan produk, perniagaan atau apa saya berkenaan Shaklee. Secara automatik, anda menjadi team saya ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜




Senior Coordinator Siti Noriza | ID: 852453
 Call/SMS/Whatsapp : www.wasap.my/60137374958
Email: sitinorizasaleh@gmail.com 



 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015