Wednesday, October 8

SENTIASA BERTENAGA DAN PRODUCTION SUSU MERIAH

Assalamualaikum...hari ni nak bercerita pasal ENERGIZING SOY PROTEIN ini...ialah adalah salah satu produk terlaris dalam SHAKLEE....kenapa ianya laris?..kerana ia mengamalkan 7 prinsip pilihan kenapa ESP ni tidak mendatangkan kemudaratan pada pengamalnya....selain tu, ianya diakui oleh mereka yang telah mengambil ESP ni dalam kehidupan harian mereka..

jom baca lagi testimoni dari cus kak hadha ini...

tq kak Hadha :)

ESP
memang hot selling product. Alhamdulillah .. memang semakin ramai rakyat Malaysia yang tahu akan kepentingan mengamalkan suplemen semulajadi dan specifically, kepentingan protein yang berkualiti.

My all time favourite? Tentulah ESP Shaklee!





Kenapa suplemen protein ESP daripada Shaklee ni HOT SELLER? Ini adalah kerana ia membantu anda mengatasi/mengurangkan MASALAH-MASALAH yang disenaraikan berikut
Bayi anda TAK CUKUP BERAT
Susu TAK BANYAK
Susu KURANG PEKAT
Kulit BERPARUT JERAWAT
Kulit BERJERAWAT
Kulit KUSAM
Kulit BERMINYAK
LETIH LESU
KUAT MENGUNYAH (lapar sokmo)
PAYUDARA KENDUR
dan BANYAK lagi ..


Jom baca testimoni ibu-ibu ini :)


* Testimoni adalah sekadar perkongsian














so, apa tunggu lagi?..anda pasti mahukan hasil yang sebegini jugak kan?>.. kami merupakan pengedar Shaklee di Kota Tinggi dan kawasan sekitarnya :)

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

 Hubungi saya 013-7374958 atau melalui email damia_pitshop@yahoo.com atau add saya di fb ( siti noriza saleh ) untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda akan diberikan tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya :)

No comments:

Post a Comment

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015