Wednesday, October 8

RAHSIA CERGAS WALAUPUN DALAM PANTANG



Alhamdulillah, saya dikurniakan sepasang anak ( bukan kembar ye ), lelaki dan perempuan yang comel-comel dan kepochi mcm saya..he hehe..dan saya bersyukur saya dapat melalui pengalaman sebagai seorang ibu...dan yang pasti, dapat jga merasai tempoh berpantang selama 2 bulan tu.

Alhamdulillah, kali pertama berpantang, agak rasa payah dan kekok dan serba tak kena...iyerlah semua x leh, ni tak leh, tu x leh..lagilah saya ni c-zer...Allah, hanya Dia yang tau macamana keadaannya....dah biasa jalan laju, bila dalam pantang, semua kene pelan....he hehe...ok, saya bukan nak cerita pasal saya berpantang, tp jom kita baca pasal Kak Norita dan customernya berpantang dengan pengambilan supplement .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Tiba tiba teringat masa saya dalam pantang dulu, zaman Addin, saya masih teruskan tuition di rumah walau saya dalam pantang...alhamdulillah tak de masaah keletihan melampau walaupun melahirkan secara ceaser. Syukur. Zaman Nasa pula, saya uruskan rumah dua tingkat seorang diri bila abah AddinNasa dah ke tempat kerja.

Alhamdulillah memang secara peribadi saya rasakan vitamin sangat membantu...terutama bila selepas melahirkan, kita akan kehilangan banyak darah. Pengambilan vitamin yang dilengkapi dengan b com, vitamin c, zat besi dan kalsium sangat perlu selain protien untuk binaan asas sel.

Jika anda adalah bakal ibu, saya sarankan anda mengambil beberapa vitamin penting jika mahu meneruskan penyusuan kepada si manja.

Apa kata salah seorang customer kami?


Vitamin yang saya sarankan saya amalkan sehingga kini walau tidak menyusu...dan pada saya sangat berbaloi. Terutama bila usia makin meningkat, saya mahu kekalkan stamina dan kecantikan sebab tak mahu la anak nak membesar, kita dah nampak macam 50 an....senyum selalu antara rahsia awet muda.

kredit to : norita

kami merupakan pengedar shaklee di Kota Tinggi, Johor dan kawasan sekitarnya :)

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 Hubungi saya 013-7374958 atau melalui email damia_pitshop@yahoo.com atau add saya di fb ( siti noriza saleh ) untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda akan diberikan tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya :)

No comments:

Post a Comment

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015