Tuesday, September 20

SUSAH KE BUAT SHAKLEE?

SENANG KE BUAT SHAKLEE?
=========================
susah tau wak...susah sangat sebab kena banyak membaca, sebab kena hantar barang pada customer,  kena pergi pejabat pos, kena komplen ngn customer sebab barang pos pagi petang tak sampai lagi, penat tunggu payment dari customer yang janji nak bayar tapi tak bayar bayar.

susah bila kena bangun tengah malam untuk update blog, schedule post di pages dan fb, kena hadap phone balas whatsapp customer yang tanya macam macam tapi beli 1 botol je akhirnya.
.
.
.
tapi, anda akan rasa biz ini susah bila tiada rasa cinta dengan biz ini. bila kita dah jatuh cinta, dah rasa sayang dan dah rasa hasilnya, pasti kita fokus dan masih nak buat shaklee. apatah lagi company yang 1 ni company yang kukuh. yang ada vitamin dah berusia lebih 100 tahun.. hebat tak hebat??? belum lagi kita kaji barisan sainstis, barisan CEO Shaklee bahkan owner nya sekali.
.
.
.
sekali anda kaji dan kaji Shaklee dengan mendalam, anda yakin produk yang dihasilkan bukan calang calang.
.
.
bila dah buat semua yang kita suka, kita senang nak pungut hasil dari susah payah kita. hari ni cod barang bernilai RM360 dari 2 customer. pos barang tadi bernlai hampir rm700. dok senang lenang upah runner beliakn barang dapur untuk adik di Kedah, dok support biz jiran jiran beli nasi bajet. senang ke susah sebenarnya biz Shaklee ni??

cumanya bila kita terjebak dengan jualan produk yang berasaskan kesihatan, kita kena rajin membaca dan membaca jurnal jurnal ilmiah dan kesihatan supaya pemahaman kita berkenaan produk dan kesannya pada kesihatan lebih mendalam. itu yang membezakan kita sebagai pengedar Shaklee yang berilmu dengan pengedar Shaklee yang ingin menjual semata mata. Jadi, jika anda ingin menjadi ahli, pilihlah mentor dan upline yang betul. Yang mampu beri anda tunjuk ajar, cara untuk menjadi pengedar Shaklee yang berilmu. 
Alah, tak payah susah susah, SAYA KAN ADA!!

hubungi je saya :

SITI NORIZA BINTI SALEH
WA : 013 7374 958
email : sitinorizasaleh@gmail.com
FB : siti noriza binti saleh


No comments:

Post a Comment

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015