Tuesday, September 13

KENAPA PERLU PILIH SAYA SEBAGAI MENTOR SHAKLEE ANDA


Mencari mentor dalam biz shaklee?
Takut salah pilih mentor??
Tak tahu apa beza mentor dan upline?
.
.
.
Saya guide anda jika anda berminat untuk keluar dari comfort zone anda.
Saya guide anda dari segala segi strategi pemasaran anda.
Saya ada kelas blog sendiri, kelas instagran sendiri.
Saya guide anda untuk berjaya dan terus berjaya
Ia akan berlaku kalau anda MEMANG INGIN BERUBAH DAN BERSEDIA UNTUK MEMBUAT DIRI ANDA MENGGUNAKAN MASA 24 JAM DENGAN SEBAIK BAIKNYA!!!.
.
.
.
Group yang sangat best!!! Upline, downline dan sideline sangat membantu selagi anda ingin dibantu!!.
.
#tsunamishaklee
#hunt2shaklee

Anda yang pilih siapa upline dan mentor anda!!!.

No comments:

Post a Comment

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015