Friday, September 16

SHAKLEE EFFECT SAYA

shakleeEffect saya?
Xleh nak tunjuk gambar...tapi saya dapat kesan dari set penyusuan yang saya ambil 5 thun lepas. Syok arrr. Memula try alfalfa ..nama pun nak try kan. Jadi lepas amik seminggu, rasa seronok. Badan pun rasa ringan dan susu makin bertambah tambah. Lepas tu saya beli pulak b complex dan vitamin C sebab nak booster energy. Yerlah siang keje, malam pun tidur tak lena. Bangun kul 4 5 pagi untuk pam susu buat stok. Kekadang pam sambil tertidur. Hu hu hu. Lepas 2 minggu ambil 3 prpduk ni rasa tak penat sangat. Malam boleh berjaga jam 12 malam, bangun awal kul 4 5 pagi..eh..seronoklah.
.
Lepas tu beli pulak ESP...pulakkkk..syok aihhh... stok EBM sampai kena hantar kat rumah mak. Tumpang freezer..syukur Alhamdulillah...rezeki tu ada 3 orang anak susuan. He he he..
#tsunamishaklee
#hunt2shaklee



Untuk order klik sini: ORDER FORM Hubungi saya untuk pertanyaan lebih lanjut: Siti Noriza | ID: 852453 Call/SMS/Whatsapp 013-7374958 Email: sitinorizasaleh@gmail.com FB: Siti Noriza Binti Saleh * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015