Thursday, September 15

PERCAYA BERJAYA DENGAN SHAKLEE

ko ni taksub sangat dengan Shaklee. Macamlah takde compnay lain yang hebat macam Shaklee?
Persoalan ini selalu ditanya oleh saya bila diaorang follow saya punya fb. asyiklah up pasal Shaklee. lepas tu kawan kawan facebook pun ramai budak shaklee. jadi, saya nak share dengan anda semua kepada saya suka dengan Shaklee.
Memula saya memang jatuh cinta dengan Shaklee sebab produknya. produk Shaklee semuanya berkesan. Tapi berkesan bukan dalam masa 24 jam!!! hah, pelik tak? patutnya saya kena suka produk yang nampak kesannya cepat. baru bestt!!! tapi yang menyebabkan produk shaklee ni tidak berkesan dalam tempoh yang sekejap, adalah bahan yang digunakan untuk menghasilkan sesuatu produk tersebut. bahan yang neutral, semulajadi dan diproses dengan cara yang lebih sesuai untuk mengelakkan kandungan nutrisi dalam sesuatu bahan mentah tu hilang atau berkurangan dengan terlampau banyak.
Selepas saya jatuh cinta dengan produknya, saya jatuh cinta pula dengan pelan pemasaran syarikat Shaklee ni. apa yang buat saya suka dengan pelan pemasaran Shaklee ialah ia menguntungkan bagi kedua dua belah pihak iaitu antara pengedar bebas Shaklee dan syarikat Shaklee itu sendiri. hah, nak bagitahu ni, pelan pembayaran bonus Shaklee kepada pengedar bebasnya juga telah dipaternkan jadi tiada mana mana syarikat atau MLM lain yang boleh meniru skim pembayaran bonus Shaklee ini. syok arrr. Jika dikira, hampir 40% bayaran balik akan diterima oleh pengedar Shaklee berbanding hanya 20% yang diterima oleh ahli MLM syarikat lain. besar tu tau.
selain itu, tiada had maksimum untuk pembayaran bonus kepada ahlinya. kalau dalam sebulan tu bonus yang diterima ialah RM600, 000 sebulan maka Shaklee akan tetap membayarnya setiap bulan tanpa GAGAL!!! jadi, peluang untuk mendapatkan pendapatan tanpa batas adalah di Shaklee!!
kenapa saya suka dengan Shaklee?? ada lagi sebab!!.
sebab yang ketiga ialah Shaklee ada landmark study yang mana ia dilakukan oleh pihak ketiga ( yang bebas ) tanpa terikat dengan Shaklee. kajian dilakukan selama 20 tahun yang mana pemerhatian itu dipecahkan kepada 3 golongan. Golongan orang yang makan suplemen lain selain Shaklee, golongan orang yang makan Shaklee dan golongan orang orang yang tidak mengambil apa apa suplemen.Roger Barnett ( pemilik Shaklee Corporation), sanggup melaburkan duit yang banyak semasa kajian ini dilakukan. dan dia bersedia menerima apa jua keputusan yang dapat dari pemerhatian tersebut. sebab dia ingin tahu sejauh mana keberkesanan setiap produknya bukan hanya untuk jangka masa pendek tapi juga untuk jangka masa yang panjang. ---------->>>> nanti saya buat entry khas berkaitan ini.
Sebab keempat kenapa saya suka dengan Shaklee ialah hubungan yang terjalin antara ahli dalam Shaklee. Upline, downline, sideline saling bantu membantu. Saling memberi tips tips hebat dan juga berkongsi idea bagaimana untuk memastikan produk Shaklee diterima oleh semua penduduk Malaysia. ini saya sangat kagum!!! macam tiada perasaan "eh. ko nak tahu pasal rahsia aku pesal?,., atau alah.kang aku bagitau tips aku, banyak pulak sales dia". Sungguh!! tak nampak benda tu ada dalam group kami. malahan kalau berjumpa, macam adik beradik. sungguh sungguh bersalam, sungguh sungguh nak berselfie. kih kih kih.
jadi, apa pula sebab ada tidak suka dengan Shaklee??
SAYA PENGEDAR SHAKLEE KOTA TINGGI,JOHOR
SAYA PENGEDAR SHAKLEE FELDA SEMENCHU, KOTA TINGGI, JOHOR.
hubungi saya jika anda berminat mendapatkan produk shaklee atau jika anda juga ingin join group kami yang hebat ini!!
SITI NORIZA SALEH
013 7374 958
#HUNT2SHAKLEE
#tsunamishaklee


Untuk order klik sini: ORDER FORM Hubungi saya untuk pertanyaan lebih lanjut: Siti Noriza | ID: 852453 Call/SMS/Whatsapp 013-7374958 Email: sitinorizasaleh@gmail.com FB: Siti Noriza Binti Saleh * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015