Saturday, September 10

MACAMANA SAYA BOLEH TERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE

Dulu, beli set penyusuan shaklee. Tapi nak jadi ahli sbb nak harga murah. Keh keh keh. Saya ni memang suka daftar ahli macam macam hanya sebab nak dapat harga murah. Hampir setahun gak join shaklee tapi takdelah nak menjual sangat.
.
.
.
Sebabnya macam malu nak bagitau orang yang kita ni ahli shaklee. Dan takut nanti bila orang tanya macam macam kita tak tahu nak jawab apa. Jadi diam diam jelah. Hanya cerita keberkesanan set ni dalam blog. Masa tu takde fb lagilah. Hanya cari info pasal shaklee dari blog. Google punya google terjumpalah blog sorang acik ni. Ntahlah nape terfikir nak contact dia. Siap tanya lagi boleh ke daftar bawah dia sedangkan dia kat Miri dan saya kat johor? Then dia kata boleh je. Dia bantu nanti kalau ada apa apa soalan. Tanya sikit sikit akhirnya daftarlh saya dengan dia si cantik manis Azrin Mohd....
.
.gitulah kisahnya...takde pun orang yang ajak join ahli. Sbb th saya tak berani nak ajak Suzie Radzali join ahli gak. Ha ha ha.. tapi kini saya nak ajak semua join shaklee dengan saya....syok woooo


#tsunamishaklee
#hunt2shaklee



No comments:

Post a Comment

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015