Wednesday, September 14

KENAPA SAYA SUKA PADA DOWNLINE SAYA YANG SORANG NI

Downline saya ramai yang saya tahu kisah mereka. Tapi dalam banyak banyak tu..eh dalm ramai ramai tu ada seorang ni saya suka skodeng life dia.
.
.
.
Dia ni nak bantu mak dia yang sakit dan dia mencari duit tambahan untuk bantuan kewangan perubatan mak dia.
.
.
Dia pilih shaklee sbb katanya senang. X yah simpan stok. X yah nak keluar modal ribu ribu. Setiap bulan dia perlukan rm500 - rm1000 duit perubatan. Alhamdulillah..keperluan seharian buat dia sungguh sungguh nak buat.

#tsunamishaklee
#hunt2shaklee


Untuk order klik sini: ORDER FORM Hubungi saya untuk pertanyaan lebih lanjut: Siti Noriza | ID: 852453 Call/SMS/Whatsapp 013-7374958 Email: sitinorizasaleh@gmail.com FB: Siti Noriza Binti Saleh * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015