Saturday, December 20

Siti @ Nurie

he he he...aku akan citerkan apa bezanya nama panggilan aku ni...dlam blog aku ni, aku kena letak 2 2 nama utk mengelakkan kekeliruan yg membuatkan aku kkdg menyampah nak mnjwb.....he he he....


"SITI"
- Panggilan ini sbnrnya adalah khas utk orng2 dalm lingkungan pekerjaan aku jelah dan juga di kwasn sekitar perumahan aku...( maksudnya kat kulai or lg tepat, tmpt aku tinggal smntara ni...he he he ).....
- bermulanya panggilan ni bila aku minta keja kat PACOIl ni....akak HR yg masa tu dia malas nak panggil aku pelik2 atau buat dia susah nak ingt nama aku....so, bila dia kenalkn aku kat staff kilang aku, dia kenalkan dngn nama SITI....
so, aku pun seronoklah menggunakan nama SITI tu.....
- aku ni pelupa ngn suara kawn2 aku....so, kalau dioarg panggil aku SITI, maknanya aku taulah org tu kwn2 aku kat kilang....HA HA HA HA HA.......
- SITI ni gak digunakan untuk supplier2 aku dan transporter2 aku.,...


"NURIE"
- Panggilan dah sebati ngn aku dr aku kecik lagi....sekolah tadika, sekolh kebangsaan, sekolah menengah dan politeknik....
- Panggilan ni gak serasi sgt ngn family aku, sedara mara aku dan juga family mertua aku,,,,
he he he..


hubby aku ngn family aku dah fahm sgtlah...kalau dgr aku berbual gunakan nama SITI, maknanya org2 kerja akulah tu......

begitulah kisahnya,,...kenapa aku kena letak siti@nurie.....supaya kengkawan aku tahu yg menulis blog ini, atau dia terjumpa nama ni, dia org tahu saper empunya bdan.....

No comments:

Post a Comment

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015