Friday, December 5

Mia Mia Mia!!!!!!!

semalam, aku ngn hubby sambut besday mia kat pizza hut...w,pun yang hakikat sebenarnya, ibu ngn ayah dia yang excited nak makan,.,..he he he...sebelum tu, kitaorang carikan mia ni kasut sebab kasut dia yang lama tu hilang sebelah....dia ni jenis bila merajuk ngn marah, suka cmpak2 barang...tu yg dah berapa kali puting kopek dia ilang dan kasut dia ilang....nak mrah pun, budak kecik..so biarkan jelah....2 hari lepas, mak kat kampung call dan ckp dia dah jumpa kasut mia yang sebelah tu kat umah dia..so, aku pkr, tak yah belilah...tunggu hujung minggu ni balik umah mak...tapi, bila makcik yang jaga dia tu ckp, mia meronta2 nak berjalan dan join budak2 kat situ main, menyebabkan aku belikan gaklah....lepas belikan ( tak smpt byr lg dia dah pakai kasut tu ), kitaorng gi Giant jap....jenuh gaklah mengejar dia yg sibuk nak mencapai apa jua brg yg ada kat situ...last2 aku dokong dia gak..tapi, sambil tangan dia sibuk menarik tudung2 aku minta dilepaskan....dah kuar dari Giant baru aku lepaskan dia ...tapi agaknya dia tgok ramai org yg sibuk menolak troli, dia tak jadi nak jalan...he he he....


then, kitaorng gi pizza...smntara tunggu order smpai, dia sibuklah mengetuk sudu ngn garfu kat pinggan tu....dan yg buat muka aku jadi merah bila dia nmapk je waitress tu bawa air, dia dah mengetuk2 meja ...malu gak sebab org tgok je...dan dia excited nak hirup air tu..hubby aku kasi gaklah sebab siankan dia dah mula nendang2 meja sebab aku tak kasi dia minum air tu...air coke tu...peh....dan bila sup sampai, aku kasi dia hirup sup lak...he he he....lpas dia nmapk makanan lain, dia sibuk gak nak cuba semua mknan yg ada/...Mia mia....manalah tak makin tembam...kuat makan betul....

dan apa lagi, bergaduhlah dia ngn hubby aku..sorang tarik, sorang cmpak...em...ibu dia gak yg kenyang makan...he he he....tapi aku rsa, lpas ni aku kena pkr byk kalilah kalau nak makan kat luar..mesti kalut nak menjaga dia, nak makan,...ish ish....last2-last, aku ngn hubby sempt makan 2 keping je...yg lain, tapau jelah...dah tak leh nak control dah anak dara aku yg sorang ni...itu belum bolh berlari lg tu..kalau dah bolh, peh...mmg aku kena pakai suar jelah kalau nak gi shopping...he he he...

No comments:

Post a Comment

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015