Friday, December 12

Hari Raya Aidiladha



Hari Raya Aidiladha, baru saja berlalu seminggu yang lepas...w,pun, kat area aku time hari raya tu, ujan turun, tapi kitaorg tetap sambut dengan raya bersyukur...tahun ni, aku raya kat umah mak aku...tapi, tghari tu dah balik umah mertualah...sebab, masing2 nak gi ke rumah mertua masing2 lak...untungnya aku, kitaorg tak mengejar masa dan tak yah nak pkr tersangkut kat jem, sebab jarak dr umah aku ke umah mertua aku, dlm lingkungn 15-20 km je....so, di saat adik ngn kakak aku sibuk membungkus apa2 mknan utk dibawa ke umah mertua masing2, aku still bolh membantu mak aku mengemas umah....


gambar ni, aku amik masa mia nak tido slepas kepenatan bermain2 ngn sepupu2, atok, nenek dan ibu2 sedara dia...dan dia mmg pantang kalau tgok ayah dia tido..dia mmg suka tido kat lengan ayah dia..( oooo....suka amik port ibu yeark?)......dan laps tu, dia akan tido lena sesgtnya....kena lak, hr tu tgh ujan lebat.....mmg best tido....


apa pun, hajat aku nak buat korban untuk mia tahun ni, tak kesampaian...Insya Allah, aku cuma tunaikannya tahun depan..semoga Allah akan memberkati hajat dan memberi laluan dan ruang untuk aku tunaikannya...Amin.....

No comments:

Post a Comment

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015