Wednesday, September 24

TESTIMONI NUTRIFERON - PERISAI YANG WAJIB ANDA MILIKI




Haaa... ni dah macam penemuan baru namanya ni.. mana taknya, ada customer-customer kami mengatakan yang Nutriferon boleh mencantikkan kulit wajah, nampak tegang dan cerah! Yess.. ini bukan overclaim yea.. tapi ni cerita benar.. sebab ape? Sebab Nutriferon adalah sejenis antioksidan jugak, jadinya, secara tak langsung mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman. Tambahan lagi, Nutriferon ni mempunyai interferon yang merangsang ekstrak tumbuhan (500mg) yang telah dipatenkan. Nutriferon mengandungi campuran proprietari ekstrak tumbuhan semulajadi berasal dari biji labu, bunga safflower, benih plantago dan kuntuman bunga Japanese Honeysukle dan ianya terbukti secara klinikal dapat menyokong dan merangsang proses gerak balas imun semulajadi pada tahap selular. 

Jom kita layan TESTIMONI mereka semua ni..

Nutriferon membantu sel-sel sihat dan kulit jadi cantik

Nutriferon membantu masalah resdung


Nutriferon membantu atasi masalah sakit kepala


http://www.ummiirfan.com/

lagi testimoni :-




saya merupakan pengedar Shaklee KotaTinggi, Johor. Anda boleh mendapatkan produk ini secara terus dari saya :)

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 Hubungi saya 013-7374958 atau melalui email damia_pitshop@yahoo.com atau add saya di fb ( siti noriza saleh ) untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda akan diberikan tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya :)

No comments:

Post a Comment

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015