Thursday, September 25

ADVANCED JOINT HEALTH TABLET





PERKENALKANNNNNNNNNNNNNNNNN..PRODUK TERBARU DARI SHAKLEE..

Advanced Joint Health Tablet Support long-term joint health

Shaklee Advanced Joint Health Tablet is a proprietary formulation that features a combination of highly effective ingredients that have been shown to support mobility, flexibility, and the healthy functioning of joints. Shaklee Advanced Joint Health Tablet is made with a fast acting ingredient that works fast to provide nutritional support to the joints.

 Shaklee Advanced Joint Health Tablet contains a unique patent-pending, fastacting form of Boswellia extract, Corn Extract and other key nutrients including Zinc, Copper, Manganese and vitamin C to help bring joint comfort and mobility. By using plant and mineralbased ingredients, Shaklee Advanced Joint Health Tablet is a 100% vegetarian formula.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Apakah Boswellia?
 Juga dikenali sebagai "kemenyan India," Boswellia (Boswellia Serrata) merupakan herba yang biasa digunakan dalam ayurveda (perubatan tradisional India). Diperoleh daripada resin pokok Boswellia, Boswellia ekstrak adalah kaya dengan asid boswellic (bahan dengan kesan anti-radang).

Kegunaan untuk Boswellia
Dalam ubat herba, Boswellia biasanya digunakan untuk merawat berikut:
 artritis
ulser kolitis
asma
batuk
senggugut

Manfaat daripada Boswellia
 Berikut adalah melihat pada sains sebalik kesan kesihatan Boswellia.

 1) kolitis
 Dalam satu kajian yang 2007 31 orang dengan kolitis (penyakit radang usus yang menyebabkan keradangan kronik pada saluran penghadaman), penyelidik mendapati bahawa orang-orang yang mengambil 400 mg Boswellia mengekstrak tiga kali setiap hari selama enam minggu lebih cenderung untuk mengalami pengurangan daripada yang yang mengambil plasebo. Dalam kajian yang lebih awal, 14 daripada 20 kolitis pulih selepas mengambil 900 mg Boswellia setiap hari selama enam minggu (berbanding dengan empat daripada 10 pesakit yang telah mengambil sulfasalazine ubat bagi jumlah masa yang sama).

 2) Asma
 Boswellia boleh membantu melegakan asma, mengikut kajian 1998. Hasil kajian menunjukkan bahawa 70 peratus daripada pesakit yang mengambil 300 mg Boswellia tiga kali sehari selama enam minggu menunjukkan peningkatan dalam gejala mereka (termasuk jumlah serangan), berbanding dengan 27 peratus pesakit dalam kumpulan kawalan.

3) Artritis
 Satu kajian yang diterbitkan dalam tahun 2008 menunjukkan bahawa Boswellia boleh mengurangkan kesakitan dan meningkatkan fungsi fizikal orang dengan osteoarthritis lutut. Satu laporan awal, yang dikeluarkan pada tahun 2006, menunjukkan bahawa Boswellia mungkin berguna dalam rawatan artritis reumatoid.

*****saya merupakan pengedar shaklee Kota Tinggi, Johor dan juga pengedar shaklee Felda Semenchu. Penghantaran terus kepada anda sekiranya anda berada di sekitar kami :)


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 Hubungi saya 013-7374958 atau melalui email damia_pitshop@yahoo.com atau add saya di fb ( siti noriza saleh ) untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda akan diberikan tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya :)

No comments:

Post a Comment

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015