Monday, September 29

COLLAGEN POWDER



APAKAH KOLAGEN :-

* Kolagen merupakan protein yang paling banyak terdapat di dalam badan manusia.  Malah, ia menyumbang kepada kira-kira 75% berat dalam tahap kulit yang sihat.  Tahap kolagen yang sihat menyerlahkan rupa yang  sihat dan menampilkan susuk tubuh yang muda.

SEBAB DAN KESAN KEHILANGAN KOLAGEN :-

* Semakin usia meningkat, kolagen di dalam badan semakin berkurangan.  Pengurangan kolagen menyebabkan pembentukan kedutan dan munculnya tanda-tanda penuaan lain, seperti :-

  • Kulit berkedut, kering dan melayut
  • Kuku rapuh dan tidak kukuh
  • Rambut halus dan gugur

Kemerosotan semulajadi ini boleh dipulihkan melalui MAKANAN TAMBAHAN!!!! Pengambilan tetap makanan tambahan kolagen dapat menggantikan kolagen yang hilang dan memelihara kulit.  faedah-faedah makanan tambahan kolagen termasuklah dapt menyegarkan semula kulit yang sihat, menguangkan kemunculan garis-garis halus dan kedutan, menguatkan kuku dan menyuburkan rambut.

Halangi tanda awal penuaan dengan memperlahankannya melalui pengambilan supplemen kolagen.  Jika anda ingin mempunyai kehidupan yang hebat, rasa lebih muda, jagalah kesihatan dan berikan tubuh anda bekalan kolagen yang mencukupi.



SHAKLEE COLLAGEN POWDER merupakan supplement kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (red snapper scale ) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah.  Kolagen bermolekul sangat ringan SHAKLEE, kira-kira 1,000 Dalton, dapt diserap dengan mudah oleh badan dan dapt membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

7 bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia Japonica, esktrak Pfaffia, Kolagen Ikan, Ekstrak kerang-kerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin c dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.

Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda.  setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja.

klik sini untuk order :-



anda juga boleh mendapatkan produk ini secara terus dari kami sekiranya anda berada di sekitar Kota Tinggi, ini kerana kami merupakan pengedar shaklee Kota Tinggi dan juga pengedar shaklee Felda Semenchu.


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Hubungi saya 013-7374958 atau melalui email damia_pitshop@yahoo.com atau add saya di fb ( siti noriza saleh ) untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda akan diberikan tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya :)

No comments:

Post a Comment

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015