Wednesday, September 24

CARA MEMILIH KOLAGEN YANG TERBAIK


Tahukah anda, salah satu cara memilih kolagen yang terbaik ialah dengan mengetahui size kolagen anda. cara itu ialah :-

Pilih size kolagen sekurang-kurangnya 1000 dalton dan ke bawah.  Microfine size membantu penyerapan yang baik kerana size ini adalah paling optimum diserap oleh sel, maka setiap kolagen yang diambil , akan diserap 100% dan memberi effect lebih cepat.

collagen powder


SHAKLEE COLLAGEN POWDER pula :-

* SHAKLEE COLLAGEN POWDER merupakan supplement kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS ( red snapper Scale ) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang dikestrak daripada sisik ikan merah.

*Kolagen bermolekul sangat ringan SHAKLEE, kira-kira 1,000 Dalton, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Sebab tu SHAKLEE COLLAGEN POWDER ni sangat digemari oleh ramai orang...ada yang mula mengambil kolagen ini dan merasai kesannya seawal 5 hari...akan tetapi, SHAKLEE mencadangkan, untuk kesan yang lebih maksimum, ianya perlu diambil sehingga 8 minggu. :)


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 Hubungi saya 013-7374958 atau melalui email damia_pitshop@yahoo.com atau add saya di fb ( siti noriza saleh ) untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda akan diberikan tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya :)

KAMI MERUPAKAN PENGEDAR SHAKLEE KOTA TINGGI, JOHOR...jangan malu malu nak calling calling kami..

No comments:

Post a Comment

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015