Monday, September 22

APA YANG MEMBUATKAN ORANG "GILAKAN" PRODUK SHAKLEE

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengetahui.

Betul tak sekarang ni kat mana mana pun, semua orang sibuk bercerita pasal Shaklee? sejak 2-3 tahun ini, Shaklee sangat dikenali oleh penggemar makanan kesihatan. Ish, mesti ada sesuatu yang buatkan tetiba jeeee produk Shaklee ni glamer. Apa yang buatkan orang gilakan produk Shaklee ini?

Saya juga salah seorang dari mereka mereka yang gilakan Shaklee ini. #ShakleeEffect katanya. Keh Keh keh. Apa yang saya tahu ialah, Shklee merupakan syarikat yang mengeluarkan produk mereka secara semulajadi yang direka untuk meningkatkan kesihatan, berkesan dan yang pastinya mesra alam. Bukan saja produknya. malahan kompani ini sendiri terlalu menyokong projek mesra alam sehinggakan diperakui oleh Climate Neutral sebagai syarikat pertama di dunia sebagai syarikat yang memberi kesan impak yang sifar pada alam sekitar).



MIsi shaklee itu sendiri ialah untuk memberikan kehidupan yang lebih sihat untuk semua orang dan kehidupan yang lebih baik untuk sesiapa saja. 3 perkara yang kita perlu tahu berkenaan produk Shaklee ini ialah :-

1) SENTIASA SELAMAT
2) SENTIASA BERKESAN/BERFUNGSI
3) SENTIASA MESRA ALAM


SENTIASA SELAMAT
- Shaklee menghasilkan produk mereka dengan alam semula jadi. Malahan mereka memastikan sainstis mereka mencari di seluruh dunia untuk mendapatkan sumber bahan bahan semula jadi yang terbaik. Kemudia mereka menjalanakan 350 ujian ke atas SETIAP RAMUAN BOTANI yang baru untuk logam berat, racun serangga atau beratus ratus bahan cemar berbahaya yang lain. Dan ianya berterusan menjalankan 80,000 ujian kualiti setiap tahun bagi memastikan ketulenan dan keselamatan bagi setiap produk.  Malahan pihak shaklee sendiri menerbitkan lebih dari 100 jurnal penyelidikan sainsitifik untuk rujukan.

SENTIASA BERKESAN
- Banyak syarikat mendakwa produk mereka berkesan, tetapi Shaklee ada bukti dengan adanya 100 jurnal , 90 daripadanya mengakui akan keberkesanannya.  Bukan itu saja, sebanyak US$250 juta telah dilaburkan untuk ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan.
- Malahan, produk Shaklee juga menjadi pilihan bagi mereka mereka yang aktif dan terbukti telah mencapai kejayaan dengan bantuan produk Shaklee. Pihak NASA sendiri menggunakan produk Shaklee khas untuk angkasawan mereka berulang alik ke angkasa.

SENTIASA MESRA ALAM
- shaklee adalah syarikat pertama di dunia yang menjadi Climate NEutral yang telah disahkan untuk benar benar mengimbangi pelepasan karbon yang menyebabkan impak sifar terhadap alam sekitar. Ibu pejabat Shaklee adalah pemenang bagi reka bentuk alam sekitar.
- Telah memperkenalkan Basic H iaitu bahan pencuci biodegradasi dan tidak bertoksik yang pertama di dunia
- pada tahun 1989, Shaklee dengan kerjasama American Himalayan Foundation telah menanam lebih dari 1 juta pokok di Asia
- Shaklee membantu penukaran bas sekolah diesel di San Bernadio, California kepada biodiesel.
-  Shaklee menerima anugerah "Environmetal Stewardship" daripada Social Accountability International.

nah!! sebab itu ramai yang gilakan produk Shaklee ini. tapi saya gilakannya sebab ia berkesan untuk saya dan family saya. :)

ingin dapatkan info lebih lanjut berkenaan Shaklee, hubungi saya ye. Saya merupakan pengedar Shaklee Kota Tinggi, Johor dan sekitarnya.




 Hubungi saya untuk pertanyaan lebih lanjut: 
Siti Noriza | ID: 852453 
Call/SMS/Whatsapp 013-7374958 
Email: sitinorizasaleh@gmail.com 
FB: Siti Noriza Binti Saleh 


 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015