Wednesday, February 29

TESTIMONI PENGAMBILAN SUPPLEMENT



Lagi entry tentang masalah kulit muka. Kali ini Jerawat Kronik, Bagaimana kulit Yana pulih selepas konsisten mengamalakan supplement Shaklee. Saya copy dari blog Aula disini. Tak perlu banyak bebel, buka mata besar-besar, kita tengok gambar dibawah.


Amazing kan!!!

Pengambilan Vitamin-E Shaklee berterusan selama 3 bulan yer baru menampak kesan sebegini.
bukan ambil hari ni esok dah ok, atau ambil seminggu lepas tu stop dah ok.... sebabnya sel-sel kita perlu masa untuk pulih sekurang-kurangnya 90 hari @ 3 bulan.
Bukan VITAMIN E sahaja, dia turut mengambil VITAMIN C, alfalfa dan MEALSHAKE untuk merawat dan menyembuhkan kulit nya yang berjerawat.

SEKILAS FAKTA tentang VITAMIN-VITAMIN SEMULAJADI…

Vitamin E: Melambatkan proses penuaan. Membantu mendapatkan tekstur kulit yang cantik, lebih muda. sangat membantu untuk menghilangkan parut dan jeragat. Vitamin antioksidan.




VITAMIN-C : Peranannya membina & membaiki- tulang, gigi dan tisu penyambung dan membentuk kolagen yang penting untuk ketegangan dan kecantikan kulit dan paling penting sebagai kuasa penyembuh


ALFALFA: Merupakan sumber mikronutrient paling kaya- membuat sistem badan berjalan lebih lancar dan membantu melawaskan usus,mengurangkan sembab, kelesuan dan masalah pencernaan.


MEALSHAKEs: membantu membaikpulih luka atau kudis dimana ia mengandungi vitamin B-complex, zat besi dan copper untuk membantu membentuk sel darah merah yang sihat dan memberi perubahan positif pada complexion kulit.


So, say NO to anti-acne cream!
Kenapa ya? Sememangnya supplemen semulajadi lebih selamat!

kredit to : 


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. * Kenyataan-kenyataan ini belum dinilai oleh Pentadbiran Ubat-ubatan. Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegahsebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015