Saturday, February 18

BAYAR LEBIH UNTUK BELI KESIHATAN KEMBALI?>.....

semalam ada soang suami menelefon saya untuk bertanyakan mengenai cyst.....dan kalau perasan, saya pernah bercerita pasal pengambilan GLA mampu membantu mengecutkan cyst..tapi itu pun bergntung apa kata doktor....bila saya dengar cerita dari lelaki ni, saya terpikir "alahai......siannya."..tapi saya sendiri tak berani nak suggestkan GLA padanya sebab wife dia dah pregnant....maaf ye...GLA tidak sesuai utk ibu pregnant....

saya simpulkan, dalam hidup kita ni, kene ada "insurans".....dalam kesihatan, insurans kita adalah kita jaga makan minum, rajin bersenam....sebab saya rasa, mencegah lagi baik dari mengubati...dan rasanyer, untuk membeli supplement tidak SEMAHAL dari membayar untuk mendapatkan kesihatan kembali....

bagi wanita, tak salah anda beli hanbag, kasut, baju or tudung mahal2...tapi, kalau pemakanan anda tidak menepati piawai kesihatan anda, tak salah dan tak rugi anda laburkan sedikit ke supplement....sebab, antara wanita dan lelaki, wanita lagi berpontensi mendapat penyakit...penyakit wanita lak bermacam2 jenis..fibroidlah, cystlah, kanser rahim lah...dan macam2 lagi.....LEBIH BAIK MENCUBA DARI TERLAMBAT daripada MENCUBA TAPI DAH TERLAMBAT....

pm saya utk mendapatkan supplemet apa yang sesuai utk anda dan ahli keluarga anda.....

(penyakit mmg datang dari ALlh..tapi, kita sebagai manusia, perlu usaha utk mencegahnya..dan bila kita dah berusaha dan Allah masih ingin menduga kita dengan penyakit, maka, percayalah..........itu hanya ujian Allah pada kita..samda untuk menghapuskan dosa2 kecil kita, menyedarkan kita akan kealpaan kita atau, ingin menduga sejauh mana iman kita bila kita diuji dengan penyakit..Wallahualam....)



SHAKLEE menawarkan produk yang terbaik dan hasil yang berbaloi dengan pelaburan anda... Di bawah ni antara produk yang dicadangkan oleh SHAKLEE (M):-





Kesihatan bermula dengan nutrisi yang baik.




Anti-Aging
Essential Nutrition
Antioxidants
Bone Health
Heart Health
Digestive Health
Immune Support
Liver Health
Women's Health
Children's Nutrition
Sports Nutrition
Healthy Weight




* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. * Kenyataan-kenyataan ini belum dinilai oleh Pentadbiran Ubat-ubatan. Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegahsebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015