Tuesday, January 6

Mia Nak Adik?

Ish ish...confuse aku ngn ayat atas ni...semalm aku gi amik mia kat umah anak makcik yg jaga mia tu, ( makcik ni mmg rajin bawa aku gi jejalan)...aku pun tak sampai lg TJ Mart tu, mia dah smpai dah....bukn ni;lah aku nak cter...sebelum makcik tu pindah kat Cengal, dia dok ngn anak dialah..anak dia ni lak, ada 3 org children...so, mmg rapatlah cucu dia tu ngn si Mia ni..agaknya sebab dah lama tak jumpa, makcik tu bawalah mia gi jumpa ngn cucu2 dia ni....


BIla balik keja je smlm, aku pick up mia dr umah anak dialh..so, smbil bual2, aku pun dok memain lah anak cucu2 dia...dan aku tgok, si mia ni asyiklah memeluk ngn cium cucu makcik tu yg kecit...aku rasa umur dia dlm 8 9 bulan kot....rindu ssgt ke...aku pkrlah...sian dia takder kwn kat umah makcik tu..aku nak tkr gi nursery, aku lak pobia,,,tak berani lagilah...bak kata hubby aku, tunggu smpai mia dah pandai ckp, baru bolh hntr nursery...he he he...tetiba anak makcik tu ckp, alah kak uda, mia tu nak adik lagilah tu....dr mia smpai tadi smpailah nak balik ni, asyik cium si Khadijah je....kasi lah sowang adik kat mia.....he he he...aku pun buat muka blur jelah.....ish....nantilah....mcm tak dpt nak bayangkan, smbil bawa perut smbil sibuk ngejar si mia...ni baru pndai jalan, kalau dia dah pndai berlari....aduh....


tapi, apa pun, kalau ada rezeki, aku terima jelah..he he he...sebab, aku kira2, kalau ada rezeki, bby tu akan deliver on end of the year, n mybe mia dah pndai ckp ckt2 kot...he he he...tapi, bila aku pkr, alah, nak kena operate lagi ker?..seram nyer....dan yg malehnyer, bila dlm pantang.//adeh....sakitnya nak gerak...kueng kueng...tapi, kalau diizinkan olh Allah, mana tahu, dah tertulis yg 2nd baby ni, aku bersalin normal...Aminnnn.....

Nanti eh Mia,,,ibu discuss discuss dulu ngn Ayah....Kalau Ayah on, ibu ok je....HA HA HA HA HA...... dan tetiba kat kepala otak aku ni mula pkrkan nama utk next baby aku....kueng kueng kueng......

No comments:

Post a Comment

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015