Friday, January 30

Kesian Mia....






sian anak aku.....ni dr post aku yg ini, teruk giler dia kena chicken pox ni...satu badan naik...ngn muka2 sekali...kat kepala jgn cterlah...dah mcm kena kudis butalh...tang kesian bila time dia rasa gatal-gatal...mmg kesian sgt,....masuk hr ni dah hari ke 5.....dan semestinyerlah aku ngn husbd aku tak cukup tido...hu hu hu...


mlm tadi, suhu badan dia mncecah 40 celcius...dan buatkan aku kelam kabut menjelum bdan dia...ikutkn hati aku, mcm nak je mandikan dia pepagi buta...tapi memandangkan, hanya aku berdua je ngn mia yg tinggl mlm tadi, buatkan aku pkr byk kali...kang jadi pa pe kang, aku yg kelam kabut....tapi, nak menitis airmata aku tgok keadaan dia....ngn merengeknyer, ngn gatalnyer, nampak lemah ssgtlah anak aku tu.....sian ssgt.....


aku harp, dia pulih cepatlah...tapi, dlm aku smpai hati sesungguh jaga dia time sakit ni, kkdg mcm geram gak ngn dia ni...bila dia nangis je, atau tersedar dr tidor, mesti dia jerit.....ayah!!!ayah!!!,,,ish,,pdhal, aku depan mata dia tu....ish ish....anak ayah...anak ayah.....

1 comment:

  1. lor sian nye mia..cube wat bedak cekur..sapu kat bdn die..dulu kecik2 hernee pnah kena mak wat bedak cam tu la..nti die kering..

    ReplyDelete

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015