Thursday, August 11

UBAT HILANGKAN JERAWAT

Masalah yang selalu menimpa remaja mahupun dewasa yang buat kita hilang keyakinan atau rasa rendah diri bila berhadapan dengan orang lain iaitu JERAWAT. saya juga antara mereka yang ada masalah tersebut. Ada yang hadapinya sejak usia remaja lagi, atau yang hadapinya setelah bersalin. Saya juga hadapinya bila bersalin anak pertama dan ia sangat merisaukan hati danbuat saya rasa rendah diri sangat. Tapi hari ini, saya nak berkongsi testimoni menarik iaitu ubat hilangkan jerawat yang memberi pakej kesihatan yang lebih bernilai pada pengguna set jerawat Shaklee ini.

.
kredit : supermom Shaklee Story


BEBAS DARI MASALAH JERAWAT DAN MASALAH KESIHATAN
.

Assalammualaikum...

Hai nama saya Asmida, saya berumur 30 tahun, anak pertama dari lima orang adik beradik. Saya sudah berkahwin dan kini menetap di Alor Setar Kedah.
.

OK dipendekkan citer, pada umur 30 tahun ini saya enjoy dengan
kesihatan optima hasil istiqamah dengan suplement semulajadi
Shaklee. Pejam celik, pejam celik dah 3 tahun saya mengamalkan vitamin Shaklee. Alhamdullilah memang tak pernah ke klinik atau hospital, farmasi jauh sekali.
.

Alhamdullilah dengan kesihatan yang Allah berikan, setakat hari ini
saya tiada masaalah kesihatan dalaman yang terok, selain masalah luaran iaitu masalah JERAWAT yang banyak di muka.
.

Saya memang bukan jenis suka mengunakan produk kecantikan atau krim-krim yang banyak dijual dipasaran sebab saya takot kulit muka semakin teruk. Saya cuma menggunakan pencuci sabun susu kambing untuk membersihkan muka dan compact powder jer bila kuar rumah.
.

Saya terjebak dengan vitamin Shaklee nie kerana saya selalu google tentang jerawat, banyak mengatakan sekiranya jerawat banyak ni badan kita banyak toksin dan perlu detoks. Detoks ada banyak jenis jadi saya memilih untuk detoks dengan vitamin sebab berbentuk tablets dan mudah untuk ditelan, jadi saya memilih vitamin shaklee untuk buang toksin dalam badan.
.

Sejak dari itu saya mengambil vitamin ALFALFA, VIVIX, VITAMIN C, GLA COMPLEX, GARLIC COMPLEX secara konsistent, bersama 3 liter air putih. Saya mengambil 10 biji Alfalfa, 6 biji Vitamin C, 2 biji GLA Complex dan 1 sudu tea Vivix dalam sehari.
.

Selepas 2 minggu pengambilan ia memang memberi kesan yang menakjubkan, jerawat berkurangan dan paling best dapat bonus lain iaitu badan semakin bertenaga, ringan tidak merasa letih dan paling best period teratur serta keputihan tiada.
.

Saya amat berpuas hati dengan kesan pengambilan vitamin dari Shaklee. Sehingga sekarang saya masih mengamalkan vitamin Shaklee untuk kesihatan yang berpanjangan. Vitamin ni bila sakit pun boleh diambil. Vitamin ni bukan ubat, ubat kita makan apabila sudah atau semasa sakit, tetapi vitamin perlu dan lebih baik diambil sebelum jatuh sakit.
.

Walaupun saya tiada sakit yang terok tapi saya perlu pelihara
kesihatan sebagai pencegahan supaya tidak sakit, Sebab bila dah sakit kita terpaksa bergantung dengan ubat. Bagi saya melabur untuk vitamin adalah lebih baik dari terpaksa melabur untuk menanggung kos hospital dan ubatan.
.

Alhamdulillah.. Yeahhhhhhhh sekarang saya bebas dari semua masalah kesihatan.

Sekian Terima kasih.


****************************************************************************


Untuk order klik sini:


 Hubungi saya untuk pertanyaan lebih lanjut:
Siti Noriza | ID: 852453
Call/SMS/Whatsapp 013-7374958
Email: sitinorizasaleh@gmail.com
FB: Siti Noriza Binti Saleh
PENGEDAR SHAKLEE KOTA TINGGI, JOHOR


 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

1 comment:

  1. Good product to share. hai dtg blogwalking and klik info iklan utk dibaca. :)

    ReplyDelete

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015