Sunday, August 21

KENAPA SHAKLEE BUAT KAJIAN ( LANDMARK STUDY )



Selalunya ramai orang tak kisah pun pasal kajian keberkesanan sesuatu produk tu. Tapi, bagi pihak Shaklee ia sangat penting sebab ia adalah biz untuk masa jangka panjang. Yang mana biar semua generasi akan mendapat manfaat dari produk tersebut.

Landmark study ni dibuat selama 20 tahun oleh pihak ketiga yang mana ia diurus sepenuhnya oleh Dr Gladys Block dan kumpulannya dari Universiti California yang mana, Roger Barnett selaku pemilik masa kini perlu menerima apa jua hasil kajian dari team ini samada ianya memihak kepada Shaklee atau tidak.

Kenapa Roger Barnett berani untuk menyerahkan kepada team lain untuk melakukan study landmark ini?
sebab, beliau sendiri ingin tahu keberkesanan setiap produk yang dikeluarkan oleh pihak Shaklee itu lebih baik atau tidak dari suplemen lain. sedangkan pada masa sekarang ramai orang memperkatakan pengambilan suplemen bagus untuk kesihatan. Tapi tiada kajian yang dibuat untuk menentukan suplemen manakah yang lebih baik diambil untuk memastikan taraf kesihatan terbaik di capai.

oleh itu, shaklee telah menerbitkan jurnal penyelidikan secara saintifik. ini telah menunjukkan komitmen pihak Shaklee dalam penyelidkan dan pembangunan produk untuk memastikan keberkesanan setiap produk yang meeka ada.

pssttt.. sehingga hari ini, pihak shaklee sudah menerbitkan lebih daripada 100 jurnal penyelidikan saintifik tau.



`



Untuk order klik sini: ORDER FORM Hubungi saya untuk pertanyaan lebih lanjut: Siti Noriza | ID: 852453 Call/SMS/Whatsapp 013-7374958 Email: sitinorizasaleh@gmail.com FB: Siti Noriza Binti Saleh * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015