Sunday, August 21

KENAPA KENA PILIH SUPLEMEN SHAKLEE

Ramai tanya saya kenapa saya macam taksub sangat dengan Shaklee ni. asyiklah cerita pasal Shaklee 24 jam. kat facebook, instagram, bloglah. kenapa kena pilih suplemen shaklee ni sangat? sedangkan banyak lagi suplemen di pasaran yang banyak lagi testimoni menarik. Lagi pula kesannya lagi cepat diperolehi dari suplemen shaklee. ha, ni lah yang saya nak terangkan kenapa kena pilih suplemen shaklee sebagai suplemen harian anda.


jawapan biasa ialah :-
Misi Shaklee adalah untuk memberikan kehidupan yang lebih sihat untuk semua orang dan kehidupan yang lebih baik untuk sesiapa saja. Shaklee melakukannya dengan membuat produk semulajadi yang begitu luar biasa dan tugas saya sebagai pengedar bebas Shaklee adalah untuk memberitahu manfaat produk ini kepada orang lain. Setiap produk yang direkanya adalah untuk meningkatkan kesihatan, berfungsi tanpa kompromi dan mesra alam.

Tapi, apa yang korang tidak tahu kenapa kena pilih suplemen Shaklee ialah :-
  • merupakan syarikat pemakanan semulajadi yang menjadi no satu di Amerika Syarikat.
  • Menjadi syarikat pertama di dunia yang diperakui Climate Neutral ( pengimbangan pelepasan karbon secara total untuk memberi kesan impak yang sifar pada alam sekitar)
  • Menjana 54 pingat Emas di sukan Olimpik dengan atlit mengambil suplemen Shaklee.
  • Melabur lebih dari US$ 250 juta dalam ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan
  • ujian ketulenan dan keselamatan produk dengan lebih 80,000 ujian kualiti setiap tahun.
  • bergabung tenaga dengan pengembara Jacques Cousteau, Nobel Laureate Dr Wangari Maathai Nobel Keamanan 2004 dan penyokong bumi lain.
  • 3 perkara yang benar mengenai produk Shaklee ialah : sentiasa selamat, sentiasa berkesan dan sentiasa mesra alam
nanti saya terangkan lagi kenapa bila anda memilih produk Shaklee, anda akan diberitahu yang semua produk Shaklee sentiasa selamat, sentiasa berkesan dan sentiasa mesra alam. 









Untuk order klik sini: ORDER FORM Hubungi saya untuk pertanyaan lebih lanjut: Siti Noriza | ID: 852453 Call/SMS/Whatsapp 013-7374958 Email: sitinorizasaleh@gmail.com FB: Siti Noriza Binti Saleh * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015