Wednesday, August 10

5 SEBAB KENAPA KENA PILIH MINYAK IKAN DARI SHAKLEE?

Shaklee mempunyai produk minyak ikan yang terbaik di dunia. Kenapa kena pilih minyak ikan dari shaklee? sebab? Minyak ikan Shaklee diekstrak dari ikan laut air sejuk ( sardin, mackerel, herring,achovies) di perairan negara Jepun. nak tahu lagi 5 sebab kenapa kena pilih minyak ikan dari Shaklee lagi? jom saya senaraikannya.

5 SEBAB KENAPA KENA PILIH MINYAK IKAN DARI SHAKLEE

1) BUKAN DARI HATI MINYAK IKAN
- apa bezanya pulak? hati ni macam yang kita tahu, ia tempat memproses segala bahan yang disedup/dimakan oleh ikan ni. Jadi hati akan memproses dan menyerap segala benda benda asing yang tidak diperlukan oleh badan ikan. Jadi, kalau kita amik minyak dari hati ikan, ia bukanlah minyak yang terbaik untuk kita. Jadi, Shaklee menggunakan minyak ikan dari keseluruhan badan ikan yang mana 3 kali ganda lebih tumpat dari ketumpatan minyak hati ikan.


2)  MINYAK IKAN PALING TULEN
- kenapa paling tulen? kerana ia mengandungi rangkaian spectrum penuh dengan 7 jenis asid lemak Omega 3 yang semulajadi termasuklah EPA, DHA, ALA dan banyak lagi.

3) SAJIAN YANG LENGKAP UNTUK KEPERLUAN TUBUH
- dalam 1 sajian minyak ikan Shaklee ( dipanggil Omega Guard ) membekalkan 905mg asid lemak Omega 3 EPA dan HDA.

4)  KAEDAH PENYULINGAN TERBAIK
- beza minyak ikan ikan shaklee dengan minyak ikan yang lain ialah, pihak /pengusaha kilang yang lain akan menggunakan kaedah penyulingan tekanan tinggi yang makan ia akan memusnahkan sesetengah nutrien, tapi tidak bagi Shaklee. Shaklee menggunakan kaedah ultra tulen bergred farmaseutikal jenis teknologi terkini untuk menghasilkan Omega Guard.
- Ia dihasilkan dari proses penyulingan proprietari tiga molekul untuk mengekstrak asid lemak Omega 3yang paling tulen dan paling semulajadi. Malahan ia juga menyingkirkan bahan bahan merbahaya dari dalam ikan itu.

5) KENAPA IKAN LAUT AIR DALAM
-tahun 1970, seorang saintis Amerika, pemenang Nobel price telah menemui satu rahsia penting iaitu
Penduduk Eskimo yang hidup dalam persekitaran yang berbeza mempunyai taraf kesihatan yang berbza.
- Orang eskimo yang hidup di Greenland, Denmark yang bekerja sebagai nelayan tidak menghidapi masalah sakit jantung, lelah, tekanan darah tinggi berbanding Orang Eskimo yang menetap di Amerika Utara yang bekerja sebagai pemburu dan pemakanan mereka yang sukakan daging..
- Ikan dari air laut mengandungi asid lemak tidak tepu yang sangat tinggi iaitu EPA dan HDA yang boleh merendahkan lemak dalam darah, menurunkan pengumpulan platlet darah dan melambatkan pembentukan thrombus, merawat penyakit lelah dan alahan kulit dengan berkesan.

Jadi, anda puas hati dengan 5 sebab kenapa kena pilih minyak ikan dari Shaklee ini??


Untuk order klik sini:
 ORDER FORM
 Hubungi saya untuk pertanyaan lebih lanjut:
Siti Noriza | ID: 852453
Call/SMS/Whatsapp 013-7374958
Email: sitinorizasaleh@gmail.com
FB: Siti Noriza Binti Saleh

 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015