Thursday, August 7

TESTIMONI SET KECANTIKAN SHAKLEE


Supplement untuk kecantikan mengandungi 3 vitamin penting untuk kecantikan dan kesihatan kulit iaitu Vitamin  E, Vitamin C dan B complex. Jika anda mengalamai masalah jeragat, jerawat, naik merah2, kusam, kering, cubalah amalkan 3 vitamin ini selain dari penjagaan luaran juga seperti pencuci muka, pelembab dan penyegar. Kebaikkan ketiga-tiga vitamin dalam set kecantikan ini adalah:

Kelebihan Vitamin E:
Melambatkan proses penuaan.
Membantu dalam penyerapan oksigen.
Mencegah kemusnahan vitamin A dan C.
Mengeringkan luka.

Kelebihan Vitamin C:
Membantu dalam proses pemulihan sel, seperti luka.
Membina kolagen untuk menguatkan dan menyegahkan tisu dalam badan.
Menstabilkan bahan kimia dalam badan.

Kelebihan Vitamin B Complex:
Mengandungi kesemua 8 jenis vitamin B dalam kadar yang diperlukan .
Menukarkan gula dalam darah kepada tenaga.
Mencegah kelesuan dan kemurungan.
Membantu kelancaran urat saraf.
Mengelakkan stress.

Vitamin-vitamin dari set kecantikan ini bukan sahaja membantu pemulihan dari segi dalaman, malah berfungsi dari segi luaran juga terutama Vitamin E. Kesan-kesan positif hasil penggunaan Set kecantikan  terutama Vitamin E dari segi luaran dan dalaman hasil feedback dari para pengguna seperti:

salam nurul, saje nak kongsi pengalaman saya. Utk pengetahuan nurul saya telah meletakkan vitamin E shaklee pada luka anak saya. Dan dengan izinNya ia sembuh

Iffa pun letak vit E.. alhamdulillah next day luka terus kering n kulit baru mula tumbuh

dpt sms dari customer..tak sampai sebulan dia mkn TP set D..dia dah order full pack...katanya dah santek ala2 miss universe (gurau tapi ada makna)

seorang yg punyai masalah kutil kulit di muka, lepas makan sebulan vit e kulit dia tanggal sendiri dan kini muka dia bersih dan licin,

Lupa nak habaq...abeh tmpt2 itam sbb pregnant dulu kat leher, ketiak jadi cerah balik..nipple mmg dah cerah terus..everytime pregnant semua itam, malu!

I dah apply alhamdulilah kering sket cepat tul effect... 

Ni testimonial yang panjang sikit...

Salam....saya nak cerita malu tapi saya yakin keberkesanannya skrg. Sebenarnya dicelah peha saya dinaiki ruam ialah sebab satu berat badan naik, bila berpeluh peha bergesel lama-lama dari gatal jadi makin teruk. Saya try bubuh ubat gatal tapi tak hilang-hilang, makin teruk ada bila dah gatal keluar cam air bisa, ya Allah tensen sgt. Sampai tempat yang gatal tu jadi merah dan kehitaman. Saya pun duk pikir le apa yang boleh kurangkan gatal dan parut tu lantas saya ambil vitamin E dan potong dan sapukan di tempat gatal dan beruam tu. 1 malam saya tak menggaru, kalau gatal pon ala-ala mild je mmg taknak garu. Esok pagi tempat yg gatal tu menggelupas, tukar kulit baru! Takde gatal pastu licin balik cuma yang hitam2 akibat menggaru tu ada sikit. Wahhhh berkesan sungguh. Saya akan teruskan sapu Vitamin E tu sampai betul2 hilang parut tu
Sama ada cepat atau lambat satu perubahan itu berlaku bergantung pada tubuh badan individu. Vitamin bertindak perlahan membaik pulih luka-luka lama terlebih dahulu. Semoga anda juga berjaya.





ni testimoni yang menarik!!!!!


SET KECANTIKAN TESTIMONI SET KECANTIKAN



hubungi saya ye,,...cepat dapatkan sebelum terlambat..



* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 Hubungi saya :- 
call/sms/ whatsapp : 013-7374958 atau 
 email : damia_pitshop@yahoo.com atau 
add saya di fb ( siti noriza saleh ) 
 yahoo messenger : nuriezam_040806 

 untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda akan diberikan tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya :)

No comments:

Post a Comment

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015