Monday, July 1

PROMOSI SHAKLEE BAGI BULAN JULAI 2019

Salam semua! Salam Julai. Sekejap sangat masa berlalu kan? Siti nak berkongsi kepada semua promosi dari pihak Shaklee untuk anda semua. Seperti biasa memang setiap bulan, Shaklee akan buat promosi menarik sebagai hadiah untuk pengguna yang setia dan bagi pengguna yang baru nak mencuba produk Shaklee ini.



Promosi pertama ialah, dengan pembelian mana mana 2 masker samada masker Purifying Clay atau Hydrating Gel Mask , anda kan mendapat berus muka serta beg organza yang sangat cantik untuk anda miliki. Semuanya pada harga RM297.50, anda akan dapat 2masker ( boleh pilih nak beli 2 2 yang sama atau 2 2 yang berlainan).



PROMOSI KEDUA pula ialah, dengan pembelian 3 botol sr Vitamin C, kita akan dapat 1 botol chewable- C Plus secara PERCUMA!! seronok kan? Sr Vitamin C untuk kita dan pasangan kita, manakala Chewable C plus untuk anak anak kita pula.  Jimat Rm


hah, bagi mereka yang ingin beli produk Shaklee baby ini, boleh sangat buat stok banyak banyak. Expired date pada tahun 2020 tau. Soothing lotion dan Massage Oil je yang tinggal. sabun mandian dah habis dah. So, baik grab awal awal 2 produk ni. Malahan ia lebih murah dari harga asal tau.



hah, promosi yang ini pula, adalah promosi dari bulan lepas dan dibawa ke bulan ni semula untuk beri anda peluang dari terlepas produk yang hebat ni.


Jika anda perlukan suplemen ini, boleh hubungi kami terus. Malahan, anda boleh membuat pembelian melalui transfer / bank in ke akaun saya dengan menghubungi saya di talian yang diberikan. Kami juga membuat penghantaran ke rumah atau lokasi yang berhampiran dengan kami.


FB : Siti Noriza Binti Saleh ( 852453 - ID shaklee )
email : sitinorizasaleh@gmail.com
fanpages : JEJAK VITAMIN
instagram : damiapitshop

kami merupakan pengedar Shaklee di Kota Tinggi, Johor yang aktif sejak tahun 2011 lagi.
JIka anda ingin membuat pembelian set ini menggunakan kad debit atau kad kredit, boleh klik icon di bawah ini. Ia akan bawa anda ke sistem pembelian online kami.



Sekiranya anda berminat untuk menjadi ahli dengan kami, anda boleh klik ikon di bawah untuk isi maklumat anda, dan kami akan hubungi anda segera!!.

sebelum itu, anda perlu baca ini :-




 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015