Monday, May 11

KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE PADA BULAN MEI 2015

 Setiap bulan, Shaklee pasti ada membuat tawaran yang menarik untuk peminat produknya. Dan pelbagai insentif untuk menarik lebih ramai pengguna produk Shaklee untuk menjadi ahli Shaklee. Apa pula kelebihan menjadi ahli shaklee pada bulan ini?


 PROMOSI BULAN MEI 2015

Wah wah, shaklee makin gila tau, suka kasi offer yang bukan bukan penggemar suplemen ni. kali ni sempena ulangtahu kelahiran produk utamanya iaitu VITALEA WITH IRON, shaklee membuat tawaran khas untuk anda yang ingin mendaftar sebagai ahli shaklee.
iaitu, dengan pendaftaran ahli dan pembelian barang ( tak kira berapa RM nilai barang tersebut), anda semua LAYAK MENDAPAT PERCUMA SEBOTOL VITALEA WITH IRON!!! ADA 120 BIJI TAU.KEGUNAAN SEHINGGA 4 BULAN. dan yang paling best, korang nak tau harga sebotol VITALEA tu?????


HARGANYA RM 88.75!!!!!! wahhh..jimat sangat gilerr....kalau korang nak lebih faham , jom kita sama sama tekan kalkulator..


YURAN DAFTAR AHLI : RM69 ( tak masuk pos )
BELI BARANG ; CTH - ZINK ( RM 33.75 )
TOTAL : RM102.75 - total yang korang kena bayar kalau nak jadi ahli...

tapiiiiiiiiiiiiii

FREE VITALEA WITH IRON - hrga ahli RM88.75. jadi korang sepatutnya kena bayar RM191.50 untuk yuran ahli + zink + vitalea. so, jimat RM88.75!!

so, korang nampak tak betapa beruntungnya jadi ahli pada bulan ni.
ini salah satu offer bulan ni ye... ada offer yang lain gak tapi ini untuk saya suggestkan kat korang yang ada budget yang kecil untuk jadi ahli.


hah, nak maklumat lanjut???? meh meh...kita bisik bisik lagi.



SITI NORIZA SALEH
SENIOR COORDINATOR SHAKLEE
013 7374 958 / 010 300 7299
MAKE YOUR DREAMS COME TRUE
PENGEDAR SHAKLEE KOTA TINGGI, JOHOR
PENGEDAR SHAKLEE FELDA SEMENCHU
PENGEDAR SHAKLEE TAMAN PASAK INDAH

Untuk order klik sini: ORDER FORM Hubungi saya untuk pertanyaan lebih lanjut: Siti Noriza | ID: 852453 Call/SMS/Whatsapp 013-7374958 Email: sitinorizasaleh@gmail.com FB: Siti Noriza Binti Saleh * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015