Wednesday, May 6

DISEBABKAN SHAKLEE, SAYA TERPAKSA BERMALAM DI HOTEL MAHAL

tahu tak korang? disebabkan Shaklee saya terpaksa bermalam di hotel mahal. bukan sehari, tapi 3 hari 2 malam. apa ni??? Mahal tu...korang nak tau hotel apa? PALACE OF THE GOLDEN HORSES!!!!
Ya Allah!!! mahalnya......

mahal ye sebab saya bukanlah yang berkemampuan dari segi kewangan untuk saja saja bercuti di hotel. Saya sangat berkira mengenai duit sebab saya akui betapa bernilainya duit dan betapa susahnya mencari duit. tapi, kali ini saya dipaksa dan terpaksa bermalam di hotel yang MAHAL ni...hu hu hu.....

macam sedih je kan? takdelah. Alhamdulillah, saya dan pasangan dapat melepasi kelayakan untuk mendapat ketiga tiga C yang ditawarkan oleh pihak Shaklee. 3 C yang ditawarkan oleh pihak shaklee ialah :-

* C - CASH
* C - CAR BONUS
* C - CONVENTION ( INTERNATIONAL TRIP/CONFERENCE NATIONAL )

syukur..tahun lepas kami juga berkelayakan melepasi target ini dan suami terpaksa menerbangkan dirinya mengikuti pogram Shaklee ke USA untuk menghadiri International Convention di sana.
untuk maklumat lanjut mengenai 3 C ini boleh ke link ini untuk mengetahui KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE.

Kali ini, menginap di Hotel Palace Golden Horses ini di taja sepenuhnya oleh Pihak Shaklee atas kejayaan kami pada cycle Mac 2014 sehingga Feb 2015. Pakej istimewa ini berlansung selama 3 hari 2 malam dan ianya memang diberikan kepada semua pengedar Shaklee yang terpilih dan yang telah melepasi kelayakan tertentu dan kriteria yang ditetapkan oleh pihak Shaklee. Syukur Alhamdulillah. Ini kali ketiga kami melepasinya dan ia memang membuatkan saya rasa seronok untuk terus bersama dengan Shaklee. jom, cuci mata lihat hotel ni.








harga dia menakutkan kami..hu hu hu... ni kali lihat di web Booking.com.my. seram mak nyah!!!!



jadi, and jangan ragu ragu kalau nak join sebagai pengedar Shaklee, sebab bila anda benar benar ingin membantu orang lain menambah nilai dalam hidup mereka samada melalui kesihatan atau pun kewangan mereka, anda pasti boleh buat lebih baik dari kami  berdua.


 Hubungi saya untuk pertanyaan lebih lanjut:
Siti Noriza | ID: 852453
Call/SMS/Whatsapp 013-7374958
 Email: sitinorizasaleh@gmail.com
FB: Siti Noriza Binti Saleh



 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015