Monday, May 11

PENGEDAR SHAKLEE KOTA TINGGI YANG OHSEM!!

Amboi amboi!!!!  tajuk entry tak agak agak kan???? PENGEDAR SHAKLEE KOTA TINGGI YANG OHSEM konon!!!! Sajerlah tu nak cantas blog isteri dia yang ni. ha ha ha.... Jangan risau, kitaorang tak bergaduh pun. Syukur bila en suami ada blog sendiri.

inilah blog en suami saya Mohd Zamri Hussin. Baru buat blog dia untuk bercerita perihal diri dia. Dan juga untuk memudahkan pelanggan atau mereka yang berminat nak tahu mengenai shaklee. Jadi yang lelaki lelaki ini bolehlah terus bertanya kepada beliau kalau ada hal hal yang berkaitan masalah kesihatan lelaki atau nak bertanya mengenai masalah perempuan juga. Eh, kekadang ada suami suami yang nak isterinya meneruskan penyusuan susu badan, tapi taknak isterinya rasa terbeban kena beli suplemen, jadi en suami yang mencari cari set penyusuan dengan pengedar shaklee yang perempuan. MEsti rasa tak selesa juga kan? jadi dengan adanya blog En suami saya ni, bolehlah jengah jengah ke blog :


HTTP :// RAKITTERJONGKET.BLOGSPOT.COM ni....


 hah, inilah diaorangnyer...

 ~ ZAM J VS PENGEDAR SHAKLEE KOTA TINGGI ~
**** kalau korang percaya, dengan shaklee, korang boleh dapat 5 angka tau sebulan. tapi korang kena sediakan mental dan fizikal yang kuat dan utuh.dah bersedia, wassap aku. 013 7065 178. aku akan guide korang dan tunjuk bagaimana jalan untuk mendapatkannya, tapi aku tunjuk jalan korang yang kena laluinya. aku : pengedar shaklee kota tinggi, johor, pengedar Shaklee Felda Air Tawar 4 dan Pengedar Shaklee Taman Pasak Indah, Kota Tinggi



2 comments:

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015