Tuesday, February 7

PENGEDAR SHAKLEE KOTA TINGGI, JOHOR

Salam Perkenalan. Saya nak kenalkan lagi sorang ahli baru dalam Group THE DREAM BUILDERS.  Beliau merupakan pengedar Shaklee Kota Tinggi,  Johor. Bagaimana nak hubungi beliau?

Pengedar Shaklee Kota Tinggi ini namanya Muhammad Bin Salleh yang memilih untuk membuat biz Shaklee ini sebagai punca utama pendapatan beliau dan beliau juga yakin dapat membantu lebih ramai lagi orang di luar sana untuk menjaga kesihatan dari awal lagi melalui suplemen/ makanan tambahan.

                  

Jadi, kalau anda adalah pembaca lelaki yang malu nak ceritakan masalah kesihatan anda kepada pengedar shaklee wanita, kini anda ada tempat untuk berkongsi masalah anda serta mendapatkan khidmat nasihat bagi produk yang bersesuaian dengan masalah kesihatan anda. Opss, tak semestinya orang lelaki je boleh dapatkan produk Shaklee dari Encik Muhammad ni, anda yang wanita pun boleh. lagi lagi yang bekerja atau duduk rumah susah nak keluar time waktu siang kan, En Muhammad boleh hantarkan produk tersebut kepada anda melalui khidmat penghantara COD.

Kawasan jajahan beliau, he he he, boleh membuat penghantaran di bandar kota tinggi,  area kota jaya , area taman daiman atau sekitarnya. boleh juga berjumpa di landmark tertentu seperti Maybank, kedai rakyat 1Malaysia, Petronas bypass dan sebagainya. kini shaklee semakin hampir dengan anda. Google saja Pengedar Shaklee Kota Tinggi atau Pengedar Shakle Kota Tinggi,  Johor atau Pengedar Shaklee Johor Bharu, Johor. Hah, semualah dia nak conquer!! Bagaimana nak hubungi beliau?

NAMA : MUHAMMAD BIN SALLEH

WA : 013 771 1279

Jadi, jangan malu malu untuk dapatkan produk pilihan anda melalui beliau.

No comments:

Post a Comment

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015