Wednesday, November 2

KENAPA SAYA PILIH SHAKLEE

Bila kita nak buat sesuatu bisnes, kita mestilah nak kena beritahu semua orang bahawa kita ada sediakan perkhidmatan/produk yg kita jual tu.
betul tak? kalau tak, orang tak tahulah yang kita jual produk tu atau menawarkan perkhidmatan tersebut. sebab tuelah korang jangan boring kalau saya asyiklah dengan shaklee je kan. sebab itulah produk yang saya jual. ingat shaklee, ingat saya. hah. dah macam ada stamp kat dahi ni hah.
kenapa saya pilih Shakleee? sebab saya ni malas orangnya. ha ha ha. bukan malas camne. tapi malas nak jumpa orang atau ketuk rumah ke rumah nak bagitahu saya jual produk ni produk ni. tahu tak? tak semua MLM benarkan ahlinya membuat promosi atau menjual produk secara online tau. untungnya shaklee, menggalakan lagi untuk menjual online tetapi dengan terms dan condition tertentu. of coslah, setiap apa pun mesti ada rulesnya. Kena ikut. kalau tak ikut, main langgar je rules tu hati kita pun tak tenteram.
Shaklee ni pulak, dahlah cara pembahagian bonus di paternkan, malah ada konsep SIAPA USAHA LEBIH, DIA DAPAT LEBIH. walaupun dia leader, tapi kalau dia malas usaha, dia tak dapat apa pun. dari segi bonus, dia dapat ciput, ahli bawah dia yang bekerja keras, dapat lebih lagi dari dia. rugi tak? siapa kata dalam Shaklee upline hanya goyang kaki??? la ni upline dah macam HR lak sebab nak kena remind untuk aktifkn id setiap ahli. keh keh keh.
kalau nak cerita pasal #landmarkstudy shaklee lagilah nak menunjukkan yang produk shaklee ni terbaik, berkesan dan selamat walaupun ambil suplemen shaklee ni 30 - 40 tahun akan datang. dah lah tu, semua aspek dan produk pun Shaklee jaga. walaupun hanya pencuci basuh pinggan!!! tiada satu pun yang terlepas pandang dari kajian shaklee untuk setiap produknya.
sebab ini jugalah saya suka buat biz shaklee ni. nak berkongsi kebaikan dan manfaat produk shaklee kepada orang lain. beribu ribu testimoni yang ada di pasaran Malaysia ni. Belum termasuk SIngapore, Indonesia, USA sendiri. Jadi, kenapa nak pilih biz lain dan produk lain???



Siti Noriza | ID: 852453
Call/SMS/Whatsapp 013-7374958
Email: sitinorizasaleh@gmail.com
FB: Siti Noriza Binti Saleh
PENGEDAR SHAKLEE KOTA TINGGI, JOHOR


 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015