Tuesday, November 1

CLOSING OKTOBER 2016

Alhamdulillah. Selesai sudah closing akaun untuk bulan Oktober 2016. Macam macam perasaan ada. Tapi bagi saya, closing kali ni closing paling sebak buat saya. Entahlah. Selesai saja tutup akaun, hati terasa sebak sangat. Mengalir air mata. Rasa sebak teramat sangat. Tak tahu kenapa perasaan itu ada.
saya korbankan hak saya untuk berikan kepada orang lain. Mungkin itu buat saya sebak. Tapi saya tahu, pengorbanan saya itu buat hati hati orang lain lebih gembira. 
Pengorbanan itu saya berharap Allah ganti dengan 1001 kebaikan yang lain untuk saya.

SELAMAT MALAM SEMUA...SELAMAT MALAM SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR.

selamat hati hati yang sedang meraikan.. 

No comments:

Post a Comment

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015