Tuesday, July 14

TANDA KASIH DARI SUJAIHAH

tanda kasih ni aku dpt dari SUJAIHAH. tima kasih yek ingt kat akak...he he he..sorry. lmbt sikit wat keje ni...

Sapa nama pasangan anda?
Mohd Zamri Bin Hussin

Brapa umur dia?
28 tahun,,..kita org pun sebaya..satu sekolah gak...tapi, bercinta lepas masing2 dah keje..
eh, tapi masa zaman2 sekolah dulu, suka kacau dia, sebb dia ni pemalu yg amat.....

Apa yang pasangan anda Minati?
suka sngat tgok bola...tapi, dia tak minat main bola..bolh gitu?..lagi satu,
suker sgt gi mancing....tapi, seb bek dpt hasil,..kalau tak dpt hasil, soh je dok umah diam2...

Apa karektor pasangan anda?
pendiam, tapi berisi ( kalau dia dah marah, aku pun takut )...seram...cm gunung berapi gitu...

Makanan kegemaran?
hmmm......apa erk?...asam pedas kot...ha ha ha ha....apa punyer wifelah....

Macam mana dia tidur?
memula nak tido, dia akan ngadap aku, aku ngadap dia, mia ngadap dinding, dah 2 3 jam tido, aku ngadap mia, mia ngadap kaki aku, dia ngadap dinding pulak/.....he he he

Apa kata-kata pertama darinya ketika pertama kali berjumpa dulu?
tak ingtlah...tapi, masa dia mula2 nak ajak berncinta, kehkehkeh, ayat dia cmni " kita mmg nak berkwan smpai bila2 je ke?,,tak nak cinta2 ker?."..dia ckp ayat ni, masa teman aku dan adik aku gi pantai...he he he.

Apa yg buat anda suka padanya?
sifat pelindung dia/........kalau nak ckp dia ni romantik, jauh sekalilah...tapi
salah satu sifat dia, ialah sifat pelindung dia tu.....

Apakah impian anda & Pasangan anda?

kekal ke akhir hayat....membina keluarga dgn bahagia- tiru boleh?...
he he he....

Nak pass siapa tag ni?
tak de kot...sbb ibu mia hari ni baik hati ssgt....

oklah...harap2 sujaihah puas hati ngn tanda kasih ni yerk...

8 comments:

  1. bagus gak jawab tag ni er.. at least cam study urself kejap..

    ReplyDelete
  2. suami kita sebaya la yer...

    ReplyDelete
  3. mummy>>>kalau mu sudi nak jawb, bohl je...he he he

    lidasyah>>>>silakan jwb...lg satu pun, leh buat kita terkenang2 dan teringt2 mr hubby...ha ha ha

    fara>>> iyer ker?..kalau suami mu sebaya, maknanya siti pun sebaya suami fara lah....ada ke siti dah tua?..owh..tidak!!!!

    ReplyDelete
  4. hahha...so dr tag ini..so rasmi la saya panggil akak .."kakak" yer...hehhehe

    yang cara tidu tu nak gelah...,lm susun cantik jer..dah pagi..abis lari susunan...hehehhe

    ReplyDelete
  5. Salam....bagus gak tag ni...untuk mereka yang sudah berumahtangga.sempat gak flashback zaman dolu2....masa baru2 kahwin..

    ReplyDelete
  6. Salam....bagus gak tag ni...untuk mereka yang sudah berumahtangga.sempat gak flashback zaman dolu2....masa baru2 kahwin..

    ReplyDelete
  7. sujaihah>>>hu hu hu..ku dah tua rupernyer..

    idyavie>>>salam kenal, silalah buat kalau nak buat..he he he

    ReplyDelete

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015