Friday, July 10

BANTUAN SOALAN


memandangkan, next week saya dan mr hubby nak gi menyain ( maaf ye cikgu bhasa melayu), agremeent perumahan dan juga apply loan, saya memohon jasa baik kengkawan utk memberi pendpat, apakah soalan2 yg perlu saya ungkitkan pada pemaju dan pihak bank nanti..

contoh cam, berapa kadar BLR, berapa deposit, pinajam secara islamik or not, guna nama bersama or better guna nama suami je ke....apa2lah yg penting...sbb, saya takuttttttttt sangat terlupa nak tanya, then bila dah sign semua nanti, ada lak benda yg saya tak pueh hati...tlong ye kengkawan....urgent sgt...sbb,....

saya ni ZEROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO pasal perumahan ini....thank's alot...

2 comments:

  1. Kak Tirana pun zero bab2 loan ni..hehehe...so tak dapat la kak tirana nak bagi pandangan.

    ReplyDelete
  2. Sori.....akak pong tak arif. Baik kau tanya org yg dah pernah melaluinya.....Kak Niza barangkali?!...heheee....

    ReplyDelete

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015