Thursday, June 15

PENGEDAR SHAKLEE KOTA TINGGI, JOHOR


Assalamualaikum dan salam sejahtera. Dah lama blog ni wujud, tapi demi pembaca pembaca dan kawa kawan blogger yang baru jumpa "kedai maya" saya ini, saya nak kenalkan diri semulalah. 

Nama saya Siti Noriza Saleh dan saya menetap di Kota Tinggi, Johor. masa awal awal saya menceburi Shaklee ni, saya duduk di Kulai, Johor. Sejak tahun 2012, saya dah berpindah ke sini. Jadi secara tak lansung, saya menjadi pengedar shaklee Kota Tinggi, Johor. Alhamdulillah, masih kekal 11 tahun dalam bisnes Shaklee ini. 

Saya mula daftar sebagai ahli Shaklee pada tahun 2010,hanya sebagai ahli biasa jelah. Sebab masa tu saya nak beli set penyusuan Shaklee dan nak dapat harga murah. ha ha ha. malu minta diskaun dengan penjual Shaklee ni tau. Jadi lebih baik saya daftar sebagai ahli dan beli je dengan harga ahli.

Kemudian, saya mula membuat perkongsian mengenai perjalanan penyusuan saya di blog personal saya dan ramai kawan kawan seperjuangan breastfeeding masa tu, seronok berkongsi kongsi cerita masing masing. Alhamdulillah, bermula dari situ,semakin ramai yang ingin mendapatkan set penyusuan untuk mencapai perjalanan 2 tahun penyusuan mereka.

Bermula dari situ juga, saya mula tertarik untuk aktif sebagai pengedar Shaklee sehinggalah sekarang saya masih PENGEDAR SHAKLEE KOTA TINGGI, JOHOR. kalau nak tahu lagi Pengedar Shaklee berhampiran, boleh je klik kat keyword Pengedar Shaklee tu. 

Tapi area Kota Tinggi hingga ke Bandar Penawar, itu jajahan saya. Ha ha ha. 


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015