Tuesday, June 6

MULTIVITAMIN SHAKLEE BERWAJAH BARU

Peminat multivitamin Shaklee pasti menantikan stok baru masuk ke Malaysia. Jangan risau, ia sudah kembali!!!! Tapi dengan nama baru dan formula baru. 

 ðŸ¥°ðŸ¥°ðŸ¥°

Ini adalah botol dan nama multivitamin yang lama iaitu Vita-lea Iron Plus. Masih label pink maroon, ia bertukar nama kepada

VITA - LIZE

kenapa kali ni bertukar nama pula? Adakah ia lebih baik dari yang lama? Atau bahan bahan nya sama seperti yang lama cuma ditukar nama saja. 

Eh, mestilah tak. Shaklee bila menukar nama produk atau label produk, mesti ada sebab dan mesti ia berkaitan dengan hala tuju syarikat serta penambah baikkan produk tersebut. 

Macam multivitamin ini, bahan bahan lama dikekalkan dan ia ditambah dengan bahan lain untuk memastikan gabungan kesemua bahan bahan tersebut menjadikan tujuan produk itu dibuat akan memberi kesan yang lebih efektif. 


Gambar di atas menunjukkan kenapa kita perlu miliki Vita-Liza ni. Kenapa kena beli dan kenapa perlu ambil hari hari. 

Perbandingan pula antara multivitamin Shaklee berbanding multivitamin yang ada dipasaran. Kalau ada yang kata multivitamin Shaklee ni mahal, anda perlu lihat perbezaan ini dan bandingkan dengan multivitamin lain yang anda rasa anda nak beli.

Jom kenali multivitamin Shaklee secara general. Kalau rasa nak ambil semua vitamin tak berkemampuan, ambil saja multivitamin secara konsisten setiap hari.

cadangan pemakanan adalah 2 biji sehari. Diambil selepas sarapan pagi atau selepas makan tengahari. 

Ia dikenali juga sebagai "vitamin tambahn tenaga" sebab tu dicadangkan diambil awal pagi. Siapa yang perlu dan sesuai ambil vitamin ini?

Ambil time kita sihat tau, bukan bila dah sakit baru lah mencari suplemen. Suplemen bukan ubat yang beri kesan cepat, tetapi suplemen perlukan masa untuk baiki sel sel dari dalam badan. 

Itu fungsi dan cara vitamin bekerja. Baiki dan cukupkan nutrisi dalam badan yang mana badan perlukan setiap hari, tapi tak cukup. 

Jadi, kita ambil suplemen untuk cukupkan nutrisi yang lompang berkenaan. Jom tau lebih lanjut mengenai multivitamin shaklee supaya korang lebih yakin dengan multivitamin ni.



No comments:

Post a Comment

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015