Thursday, March 12

CARA MERAWAT DEMAM DENGGI

Sudah lali atau mungkin enggan mengambil tahu. Itu yang boleh dikatakan mengenai tahap kepekaan masyarakat di negara ini mengenai denggi. Buatlah artikel atau rencana mengenai denggi, pasti tidak akan diambil peduli oleh masyarakat sehinggalah apabila mereka sudah terkena demam denggi, barulah mereka akan peduli mencari cara merawat demam denggi, Bukan itu menyusahkan?



Demam denggi kian menular sekarang ni. Lebih dahsyat, virus denggi makin bermutasi sampai pakar perubatan pun pening nak kawal. Masyarakat hanya pandai menyalahkan pihak kesihatan agar sentiasa mencari cara merawat demam denggi dengan segera. Kan lebih bagus mencegah itu dari mengubati.
Mari kita sama2 bantu bendung gejala denggi ni dengan lebih banyak sharing kebaikan produk Shaklee. Selain membantu pesakit demam denggi, kebaikan produk kita ni juga boleh kurangkan risiko dijankiti virus denggi degil ni. kalau lah denggi ni orang, dah lama kena belasah agaknya.
tapi itulah kuasa Allah/Tuhan, nyamuk kecik tu pun boleh bikin huru-hara. Di samping terus berdoa banyak2 semoga kita semua takde lah yg kena demam denggi ni lg dah, teruskan usaha kuatkan immunisasi badan.
Nak tahu,
 Apa nak buat kalau dah terkena Denggi?
 Bagaimana Shaklee boleh membantu pesakit Denggi?
 Jauh lebih penting, mcm mana kita boleh cuba elak?

kita tengok video ni. Beliau adalah Pakar Nutrisi di Shaklee :) Nasihat beliau mengenai apa yang perlu dilakukan jika kita terkena demam denggi dan cara merawat demam denggi dengan sebaiknya :)


Nak Rawat Demam Denggi Tanpa Ubat? Ini Membantu... from iReach HD on Vimeo.



Untuk order klik sini:



 Hubungi saya untuk pertanyaan lebih lanjut: 

Siti Noriza | ID: 852453 
Call/SMS/Whatsapp 013-7374958 
Email: sitinorizasaleh@gmail.com 
Pages : JEJAK VITAMIN
pengedar Shaklee Kota Tinggi, Johor
Pengedar Shaklee Felda Semenchu, Kota Tinggi
Pengedar Shaklee Taman Pasak Indah, Kota Tinggi


 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015