Wednesday, December 3

MEALSHAKE SUPLEMEN SESUAI UNTUK KANAK KANAK DAN SEISI KELUARGA

jika anda mencari satu suplemen yang boleh digunakan untuk seisi keluarga, kami cadangkan MEALSHAKE. Mealshake adalah suplemen yang sesuai untuk kanak kanak dan seisi keluarga. Rasa vanillanya yang enak, ia juga kaya dengan 19 vitamin utama, protein, serat dan mineral serta kalsium yang penting untuk khasiat yang diperlukan oleh tubuh setiap hari. Sebab itu, ia bukan saja sesuai untuk kanak kanak malahan ia juga sesuai untuk dinikmati seisi keluarga.

Mealshake memberikan tenaga dan dapat membantu menguatkan sistem imun kanak kanak sekali gus melindungi mereka daripada jangkitan penyakit. Mereka yang demam akan lebih cepat sembuh dari kebiasaannya. Sementara yang kurang berselera dan memilih makanan pula, turut membantu jika mengambil mealshake ini. Kerana apa? kerana kandungan Asid Folik, Biotin, Kalsium dan Magnesium dapat menambahkan selera makan sekaligus membantu membina tulang dan sel sel dalam proses tumbesaran yang sihat.


Anak anak kami juga gemarkannya :)
Mengandungi Vitamin A, C, E, Zink dan Selenium, Mealshake juga sesuai untuk mereka yang ingin tampil awet muda. Ia membekalkan Vitamin B Komplek, zat besi dan kuprum untuk membentuk sel darah merah yang sihat sekaligus mencegah kulit kusam. 

Selain itu, ia kaya dengan protein yang membantu dalam pembentukan kulit, kuku dan rambut serta tisu badan. Keistimewaan mealshake juga boleh dimanfaatkan oleh ibu yang mengandung dan menyusu untuk menyalurkan nutrisinya terus kepada bayi bayi mereka.

Ini adalah testimoni dari mereka yang menggunakan mealshake dalam kehidupan seharian mereka dan anak anak :)





Untuk order klik sini:

 Hubungi saya untuk pertanyaan lebih lanjut: 

Siti Noriza | 
ID: 852453 
SMS/Whatsapp 013-7374958 
Email: sitinorizasaleh@gmail.com 

kami merupakan pengedar Shaklee di Kota Tinggi, Johor dan anda boleh mendapatkan produk ini secara terus dari kami :)

 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015