Sunday, July 6

PENGEDAR SHAKLEE KOTA TINGGI, JOHOR


Hai,hai,hai.... anda mencari pengedar shaklee berhampiran anda?  saya kenalkan diri saya. Saya merupakan isteri kepada Mohd Zamri Bin Hussin . Kami merupakan pengedar shaklee Kota Tinggi, Johor. kami sudah menjadi pengedar shaklee ini selama 3 tahun. YA!! 3 tahun. dan lebih seronok, anda yang berada di kawasan Kota Tinggi boleh mendapatkan produk shaklee ini secara terus dari kami.  Insya Allah, kita boleh berjumpa di mana mana lokasi yang ditetapkan atau kami hantar terus ke tempat kerja atau rumah anda.
ini kami sebagai Pengedar Shaklee Kota Tinggi, Johor.

pengedar shaklee kota tinggi

bersesuaian dengan keyword untuk ejen carian di google dengan keword "Pengedar shaklee Kota Tinggi" anda boleh mendapatkan produk shaklee ini secara terus dari saya . Kita boleh jumpa di lokasi yang ditetapkan dan diersetujui oleh kita bersama atau saya terus hantarkannya ke pintu rumah anda atau pejabat anda :)

jangan lupa akan kami... Pengedar shaklee Kota Tinggi, Johor.



 Hubungi saya untuk pertanyaan lebih lanjut:

Siti Noriza | ID: 852453 

Call/SMS/Whatsapp 013-7374958 

Email: sitinorizasaleh@gmail.com

 FB: Siti Noriza Binti Saleh 


No comments:

Post a Comment

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015