Friday, March 30

Testimoni ~ Tubuh Cergas dengan Pengambilan Vitamin


Supplement terbaik sewaktu berpantang terdiri daripada 4 vitamin/mineral asas yang diperlukan tubuh bagi memulihkan tenaga dan luka luar dalam seorang wanita setelah menjalani tempoh kehamilan 40 minggu dan bersalin. 

Kandungan Supplement Shaklee :
  1. Vitalea with iron formula
  2. B Complex
  3. Vitamin C
  4. Zinc Complex
Ini adalah yang asas, dan perlu diamalkan secara konsisten terutama di awal-awal kelahiran. Vitamin tambahan lain seperti Ostematrix,ESP dan Alfalfa boleh juga diamalkan (bagi yang bersalin ceaser sangat digalakkan menambah ESP)

Jom kita lihat satu lagi perkongsian salah seorang customers kami yang berpuas hati dengan kesan set berpantang Shaklee.


** Testimoni adalah perkongsian. Kesan pengambilan vitamin adalah berbeza bagi setiap individu.

Alhamdulillah.. Puan Shieda dah berpuas hati. Sekiranya kalian berminat mahu mengetahui lebih lanjut tentang set berpantang ini, dialu-alukan untuk menghubungi saya.


kredit

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 Hubungi saya 013-7374958 atau melalui email damia_pitshop@yahoo.com atau add saya di fb ( siti noriza saleh ) untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda akan diberikan tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya :)

No comments:

Post a Comment

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015