Friday, June 10

HAMPIR SETAHUN.....

Ye....lagi bape hari je bulan 7 akan menjengah...di kala org sibuk mengira hari untuk bulan pose, aku mengira hari utk menjengah Zafran berusia setahun...Alhamdulillah, genap je Zafran setahun, maka, genap jua aku menyusukan Zafran.....best rasanyer...hampir setahun berlalu dan aku berharap, impian untuk ke setahun setengah akan berjaya.....

ada orang tanya, aku x de masalah ke utk kasi Zafran susu badan....

saper ckp takde...tanyalah ibu2 yang masih menyusukan badan,..semua ada mslsh...dan masalah aku sekrang, aku LANGSUNG x de stok EBM....gara-gara rumah aku asyik black out kalau ada petir dan kilat....Allah hai....cuak je bila dgr kilat dan petir...cuak sbb bila black out terlalu lama, EBM pasti cair..hu hu hu......

dan balik je keje, aku akan cek EBM aku......

sadis sgt....skrg ni, aku hanya mampu pam dan bekalkan Zafran utk keesokkan harinya....

skrg aku hanya usaha utk rajim mengepam dan juga jaga pemakanan agar susu aku sentiasa ada dan yang penting, aku ttp berdoa....


my small shop :-http://www.damiapitshop.com/jom dapatkan trial pack shaklee di kedai saya:-http://shakleeatdamiapitshop.blogspot.com

3 comments:

  1. kjap jek dh nk sthun org bujg tu ek..sthun lg la BF journey ct..chaiyok2..

    ReplyDelete
  2. hernee>>tima kasih..tp nak melngkah lg setahun, aduhai...dpt emlangkah lg 6 bulan dah Alahmdulillah..

    ReplyDelete
  3. Tahniah dah nak hampir setahun menyusukan Zafran..

    Ya, memang betul setiap ibu yang menyusukan anak memang tak lepas daripda cabaran dan dugaan.

    Saya pun tak terlepas. Sudah 9 bulan lebih menyusukan Ukasyah, apa-apa cabaran saya tempuh aje. Yang penting kita tahu susu ibu susu yang terbaik dan dah jelas dalam Al-Quran.

    ReplyDelete

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015