Saturday, August 28

HARINYA AKAN TIBA

Orang dok sibuk menghitung hari nak beraya, aku lak dok sibuk hitung hari nak nek keje...ish....lg 5 hari je ...lpas ni, aku kene serasikan diri ngn jadual baru lak...dah kene bangun lg awal or mungkin utk seminggu terakhir pose ni, x tido lpas sahur hingga gi keje..( ye ke?)..hik hik..

dah mula kene set time nak kuar umah kul bape, smpai umah bbyster kul bape dan yg penting, agak2, punch card aku jejak tak angka 8 di awal pg?..hik hik hik...

bbyster dah settle dan berbincang tntg syart2 yg perlu aku dan bbyster tu patuhi....aku pun dah inform makcik tu tntg keinginan aku utk kasi susu bdan sepenuhnya kt zafran...w,pun dia agak confuse, tp dia ttp usaha utk mencuba..chaiyok makcik..he he he..

peralatan mengepam pun aku kne standby.....tmpt utk mengepam x de mslh kt opis aku..samada di pantry or surau....ok je....x pun, aku sembunyik bwh meja aku..he he e....

dan yg pastinyer, mesti aku sedih utk lpas 2 2 org anak aku kt makcik tu.....lg2 si mia...dia mesti susah nak kerasan..tp harp2, dia cept serasi ngn makcik tu...

No comments:

Post a Comment

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015