Tuesday, December 8

MIA MIA (BACA SMBIL GELENG KEPALA )

mia mia...kekadang pening kepala aku...bukan sbb dia dok sepahkan brg2 mainan dia tu, iye kkdg aku mmg akui aku pening kepala sbb tu...hik hik...

smlm aku cuti sbb nak perabihkan cuti tahunan aku yg manyak (eleh, pdhal malas nak keje) tu...so, aku dok melayan jelah peel anak dara aku yg sorang tu.baru sorang tau......yg buat aku geleng kepala smlm bila dia buat aksi ala-ala ibu yg tgh nyusukan anak....peh,,,terkejut giler aku......

ceritanyer cm ni.....

aku tgh baring melingkar kat depan tv bak ular sawa kekenyang,....dan anak dara tu dok sunyi sepi dlm bilik.....aku agak dah...dia mesti tgh wat sesuatu..tapi aku tak jengah pun........tetibe je dia kuar....."mi...mi....tnatik tak?"....Ya Allah....aku punyerlah menjerit.......dia pakai akunyer B**.....peh.....manalah belajo budak ni....aku marah2 smbil soh dia buka balik B** tu...dia terkekek ketawa pulak......

itu scene pertama....lpas dia pakai tu agaknyer dia rasa tak selesa..iyerlah bukan size dia, mmg lah tak selesa..ye tak....

scene keduanya lak...dia dok bersndr kat sblah aku smbil pegang baby(anak patung).....smbil tgok tv, smbil dia tepuk2 manja soh baby dia tido...alahai...comel je aku tgok.....bila ku tgok je dia....."mi...mi....baby angis (nangis)"......""mia pujuklah...dia haus tak"......dia terus singkap baju dia dan ltk mulut baby tu kat ne*** dia.....mia! otomatik aku terjerit.......ish ish ish....ni lagi buat aku terkejut badak ni.....

budak kecik2 ni manalah dia ikut.......seriau lak aku....

7 comments:

  1. la hai kak..anak saper la bijak benor ni..eh kak apsal tak ambik gambar yang dia pakai b** tu...hahha,,compom cute giler..

    kak mia pun dah tau susu badan tu penting...hehehhe comey nyer dia...

    ReplyDelete
  2. Memang normal kanak-kanak akan meniru perlakuan kita so kita kena berhati-hati dengan tingkah laku kita sendiri..

    ReplyDelete
  3. Siti budak2 memang macam tulah gayanya..penuh dengan imaginasi...:)

    ReplyDelete
  4. kanak2 ni memang cepat tiru apa yang kita buat. maklumlah fikiran mereka mudah ingat dan mudah lupa juga.

    ReplyDelete
  5. Kelakar lah Mia...Mesti dia ada nampak somewhere tu..

    Kita yg dewasa lak ,kena jaga perlakuan kita juga. takut diikut gak...

    ReplyDelete
  6. sujaihah>>>dah terkejut mananyer smpt nak amik gmbr wan...

    tirana>>>betullah kak..siti pun terkejut masa tu...

    mimi>>>tang dia nenenkan tu yg siti terkjut...ntah manalah dia tgok tu..

    yatie>>.sbb tue time nak ehem2 ngn zam, siti tunggu dia tido...ha ha ha ha

    maya>>>peh...tak tahn tul time tu....siap soh kita betulkan tau...

    ReplyDelete

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015