Tuesday, December 22

DALAM PEYOT MIA DE BABY?

sejak aku bercerita pada Mia pasal bakal kehadiran "adik" dia nanti, dia seakan memahmi apa itu "adik".....

dan juga, sejak hari tu, aku mmg melarang keras mia duduk atas perut aku...dia mmg suka peluk-baring atas aku....dan bila dia tanya "nape mi"...aku akan jwb..."takleh...nanti baby kat sini (smbil tepuk peyot aku) nangis"..."sian baby nangis".....dia akan turun dr peyot aku smbil kasi kiss kat "adik" dia...he eh he....

tapi smlm, bila dia baring...aku gurau2 ngn dia......smbil buat bunyik kat peyot dia...dia boleh ckp" angan.....by(baby) mia nangis"....smbil dia tepuk2 pelan peyot dia.....ish...ko ni mia...buat lawak pulak.....

"mia, dlm peyot mia mana ada baby...dlm peyot ibu je ada"....
"ayok....baby mia nangis"...

ha ha ha ha....anak aku anak aku......

bila dia balik kg pun, dia akan tunjuk perut dia smbil ckp kat atok dia "baby ia nangis....baby nak susu"....hik hik..pening atok melayan...

8 comments:

  1. kelakar la makcik mia ni...

    mia ke mia yang nak dpt baby ni..hehhe

    ReplyDelete
  2. hahahha
    excited nak dapat adik la tu
    lagipun kanak2 suka berimaginasi
    biasalah tu

    ReplyDelete
  3. Tahniah...dah lama akak tak bersiaran

    ReplyDelete
  4. dia excited sgt ah tu.. cam daneen gak dia yg melalak xnak beranak

    ReplyDelete
  5. jaga kesihatan supaya anak dlm perut juge sihat. =)

    ReplyDelete
  6. sujaihah>>>dia mmg exctd sgtlh wan nak dpt adik..ish ish ish...

    hans>>>gitulah gamaknyer...layankan jelah perangai dia tu...

    wati<>>>>akak, mana menghilang...

    mummy>>>ha ha ha,,....mampus..mcm dia lak yg kene beranak eh..

    ibu emy >>>>mmg ssgt...sibuk tanya baby ngah buat apa tiap2 hari,,,.

    siti bum bum>>>Insya Allah..tima kasih ye doakan..

    hernee>>>penat layan pembawakan dia hernee...bukn ibu dia yg pembawakn, dia yg pembawakan..

    ReplyDelete

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015