Thursday, December 22

SUPLEMEN KHAS UNTUK KANAK KANAK

Hai, Kak ct nak perkenalkan satu produk yang sesuai untuk kanak kanak. Ia alternatif untuk kanak kank yang tidak sukakan suplemen berbentuk softgel atau tablet. Namanya Mealshake. Ia berbentuk serbuk seperti susu formula. Rasanya sedap dan anak anak Kak Ct suka ratah macam tu je. manalah tak cepat habiskan? he he he. Jadi, jom kita berkenalan dengan produk yang hot juga di pasaran.

MEAL SHAKE 

Mengandungi Fiber (serat , Protein dan Zat Gizi Tambahan yang seimbang.




Shaklee Meal Shakes merupakan makanan segera yang rendah lemak dan rendah-glycemic. Rasanya juga enak serta boleh dibancuh dengan mana-mana hidangan atau snek lain. Ia mengandungi 19 vitamin utama dan mineral tambahan dan jika dihidang seperti yang disarankan ia kaya dengan sumber kalsium dan protein yang amat diperlukan oleh kanak-kanak untuk membesar, kuat dan sihat. Pilihan protein soya terbaik anda.




Mealshake ialah gabungan mukltivitamin, multimineral dan protein soya yang membekalkan keperluan nutrisi anak-anak yang sedang membesar. Amat sesuai untuk anak-anak yang aktif, memilih makan, kurang selera makan, sibuk beraktiviti dan yang memerlukan sokongan untuk menguatkan imuniti.
Terdiri dari gabungan bahan2 semulajadi yang diproses dengan kaedah natural agar lebih mudah diterima oleh tubuh tanpa kesan sampingan.

Saper yang sesuai mengambil MEAL SHAKE  SHAKLEE?
  • Anak-anak yang kurang berselera untuk makan
  • Anak-anak yang tidak suka makan vitamin dalam bentuk pil
  • Anak- anak yang cerewet dengan makanan
  • Yang mempunyai masalah sembelit
  • Yang mempunyai masalah asma ( utk kanak-kanak, mestilah berusia setahun ke atas )
  • Yang mempunyai masalah kesihatan ( demam panas, selsema, batuk-batuk )


jadi, kalau anda mencari suplemen untuk anak anak anda, jangan lupa untuk memilih produk Mealshake ini sebagai salah satu suplemen harian anak anak anda.


Siti Noriza | ID: 852453
Call/SMS/Whatsapp 013-7374958
Email: sitinorizasaleh@gmail.com
FB: Siti Noriza Binti Saleh
PENGEDAR SHAKLEE KOTA TINGGI, JOHOR


 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015