Sunday, January 27

BAGAIMANA MENJADI AHLI SHAKLEE...SANGAT MUDAH DAN MURAH






Nak jadik ahli shaklee?...ia sangat mudah....bukan saja mudah....malah sangat murah...tak percaya?..

opsss..sebelum anda nekad nak buat keputusan untuk jadik ahli shaklee, anda kena baca dulu kenapa saya sangat yakin dengan SHAKLEE...

saya bermula menjadi ahli kerana saya ingin membeli produk shaklee dengan harga ahli....lagpun, tak rasa rugi pun dengn bayar rm75 untuk menjadi ahli..murahkan?...sebab tu saya saya jadi ahli shaklee sangat murah..he hehe..

masa tu saya amik shaklee untuk pastikan  badan saya sihat dan cergas,,maklumlah..dok uruskan anak yang kecik kecik, kerja lagi, uruskan kerja rumah lagi, niat nak breastfeeding sehingga 2 tahun lagi, dan saya yakin untuk mengambil supplement shaklee sebagai makanan tambahan saya..

dan saya bertambah yakin untuk berkongsi kebaikan supplement shaklee ini bila saya mula rasa kesan dan kebaikan dari produk ni.Alhamdulillah...badan tak mudah letih, tak mudah penat dan yang pasti, penyusuan saya semakin lancar.boleh kumpul stok EBM yang banyak dan tidak putus-putus untuk anak saya..rezeki dari Allah yang Allah beri pada saya dan anak saya....mulai hari tu, saya tak berpaling lagi ke belakang...

saya teruskan perkongsian kebaikan shaklee ini pada orang ramai..Alhamdulillah...ramai yang yakin dan menjadi ahli shaklee....ia..shakle adalah MLM..tapi, kalau anda ingin masuk group yang berjaya dan tidak menjadikan "head hunter" sebagai matlamat MLM anda, jom join saya!!!!!....

Alhamdulillah..pendapatan saya sekarang sudah melebihi gaji yang pernah saya terima..bukan lebih setakat rm50, tapi berganda dari gaji terakhir saya...  

Alhamdulillah...dulu setiap 1 hb, dok sibuk tunggu gaji dah masuk ke belum...( w,pun tahu jumlah tu statik..x de lebih...kurang adalah..sbb selalu dtg lambta..he hehe...)..

kini, setiap 15hb, saya sudah mampu mencongak berapa yang saya perolehi...dah x rasa "takut" untuk berzakat, untuk memberi pada mak ayah, untuk anak-anak dan mereka yang memerlukan...saya tidak "takut" mengeluarkan sebahagian rezeki saya untuk apa yang saya ingin buat selama ini...

Alhamdulillah....pendapatan saya sekarang ini, berganda dengan gaji saya sebelum ni...doa suami, doa mak ayah , doa upline, sideline, downline banyak membantu merealisasikan impian untuk bebas dari msalah kewangan....dan Insya Allah, saya memburu 2 kali ganda dari gaji saya sebelum ni...

anda ingin merasa apa yang saya rasai, jom bersama saya melakukannya.... tanpa perlu rasa dipaksa, tanpa perlu terpaksa...anda join dengan hati yang rela dan bersedia, saya pasti kongsi "perjalanan" untuk mendapatkan nilai ringgit yang anda impikan.....


anda ingin saya bantu anda keluar dari masalah kewangan?.keluar dari zone cukup2 makan anda?>..saya boleh bantu anda.

ingin tahu apa lagi keistimewaan shaklee???? cepat cepat hubungi kami :_

Nama : SITI NORIZA BINTI SALEH
NO TELL : 013-7374958
EMAIL : damia_pitshop@yahoo.com

atau, anda boleh hubungi suami saya ;-

Nama : MOHD ZAMRI BIN HUSSIN
NO TELL : 013-7065178
EMAIL : zamri_damia@yahoo.com

jika anda ingin menjadi ahli shaklee dan anda berada berdekatan dengan kami, kami adalah pengedar shaklee Kota Tinggi, Johor..  kami akan berikan anda penjelasan yang ringkas dan mudah untuk anda fahami. klik logo di bawah ini :)




* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015